wtorek, 10 października 2017

Wellneo BB Brush | topshop.pl

Jesień w pełni. Jak to bywa o tej porze roku, często dopada mnie podły nastrój oraz stres. Staram się z tym walczyć, a o mój relaks i spokój psychiczny dba nie tylko kubek gorącego kakao czy ulubiona świeca zapachowa. Najlepiej działa na mnie masaż oraz drapanie po pleckach. Mam do tego małego pomocnika w postaci wspaniałego produktu marki Wellneo.




Marka specjalizująca się w produktach zdrowotnych i pielęgnacyjnych. Filozofia Wellneo koncentruje się na promowaniu holistycznego podejścia do zdrowia, oferując produkty, które pomogą Ci prowadzić zdrowszy tryb życia.


Obrotowa szczotka do ciała BB Brush od Wellneo jest szczotką przeznaczoną do oczyszczania skóry na sucho. Cztery wymienne nakładki gwarantują nam doskonałą pielęgnację całego ciała - od twarzy, aż po pięty. Do wyboru mamy szczotkę Tampico do ciała, szczoteczkę do twarzy, masażer oraz pilnik do stóp. Końcówki mocujemy na obrotowej głowicy (zasilanej czterema bateriami AA), która ułatwia masaż i oczyszczanie skóry. Na początku kształt uchwytu wzbudzał mój niepokój, jednak niepotrzebnie - szczotkę trzyma się wygodnie, a dłonie nie męczą się podczas zabiegu.

Przyjrzyjmy się nakładkom z bliska...

1) Szczotka Tampico do ciała
Wykonana z naturalnego włosia agawy sizalowej. Idealna do wygładzenia skóry całego ciała. Działa jak dobry peeling. Polecam używać (na sucho) w wannie lub pod prysznicem, gdyż martwy naskórek pyli się porządnie. Włosie jest dość twarde, więc szczotka nie tylko złuszcza, ale i dobrze masuje. Poprawia wygląd skóry i krążenie. Na dłuższą metę wspiera walkę z celulitem. 


2) Szczoteczka do twarzy
Wykonana z miękkiego tworzywa, bezpieczna dla twarzy. Nie należy jednak używać dużo siły podczas zabiegu, aby nie podrażnić skóry. Ładnie oczyszcza pory. Usuwa makijaż, jednak przed wykonaniem zabiegu zalecam demakijaż.


3) Nakładka masująca
Plastikowa nakładka o nieregularnym kształcie (pofalowana) jest moją ulubioną po ciężkim dniu. Przyjemnie masuje redukując napięcie i stres. Poprawia zarówno krążenie jak i samopoczucie. Odpręża i relaksuje. Najbardziej lubię stosować na karku, gdzie najbardziej się spinam.


4) Tarka do stóp
Bardzo niepozorna nakładka. Na początku miałam wrażenie, że nic nie robi z moimi suchymi piętammi. Nic bardziej mylnego. Działa bardzo delikatnie, ale efektownie - daje minimalne efekty, dzięki czemu trudno o jakikolwiek uraz. Jest to bardzo ważne szczególnie dla mnie - przy cukrzycy każda maleńka rana na stopach może stać się dużym problemem.



BB Brush z zasady przeznaczona jest do używania na sucho. Nie ma jednak przeciwwskazania do stosowania na mokrej skórze. Warto też czasami podczas masażu użyć odrobiny ulubionego balsamu lub żelu.


To ostatnio mój ulubiony pielęgnacyjny gadżet. Piękno skóry, jej zdrowie i relaks w jednym. Ja to kupuję! I Wam też polecam!
BB Brush oraz inne produkty Wellneo dostępne są na stronie www.topshop.pl
BB Brush: TERAZ W SPECJALNEJ OFERCIE -50% link bezpośredni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...