wtorek, 8 września 2015

Kosmetyczni ulubieńcy lata 2015

Lato przyszło i odeszło. Przed nami jesień. Dłuższe wieczory, niedługo nowy rok akademicki, więc i powrót na uczelnię. To ostatnia chwila, by podsumować wakacje. Zapraszam na kosmetycznych ulubieńców lata.




SORAYA, Express Bronze 3w1
Starter opalania, przyspieszacz, balsam utrwalający. Świetny kosmetyk, o którym pisałam TUTAJ. Wspaniale wspomógł delikatne opalenie mojego ciałka. Dosłownie kilka chwilowych serii na słońcu i byłam mega zadowolona z efektu (nienawidzę długo leżeć i się smażyć). Na pewno kupię w przyszłym roku.

ECOLAB, Deo Crystal, Ałun
Kosmetyk, dzięki któremu jako tako przetrwałam upały. Niezastąpiona - naturalna ochrona przed nieprzyjemnym zapachem. Nie blokował całkowicie potliwości (co byłoby niezdrowe), ale ograniczał nieprzyjemną woń. Więcej TUTAJ.
PILOMAX, Odżywka Bez Spłukiwania
Włosy po przedawkowaniu słońca, potrafią zamienić nawet boską fryzurę w suche siano. Z pomocą przychodzi ta oto odżywka. Nawilża i odżywia. Nadaje włosom miękkość i przyjemny zapach. Niezastąpiona po kąpieli w jeziorze, czy morzu. Polecam.

LA ROCHE-POSAY, Woda Termalna
Woda termalna również pomogła mi przetrwać upał. Trzymana w lodówce - przynosiła ulgę i ochłodę. Psikałam na twarz, czasem na ciało. Delikatna, świeża mgiełka. Wspaniałe uczucie w starciu z upałem.

CARMEX, Pomegranate
Nowa wersja popularnego Carmexu. Zapach granatu jest totalnie dla mnie - pachnie cukierkami. Mrowi i chłodzi jak wszystkie inne warianty pomadki. Wspaniale regeneruje nawet mocno wysuszone i popękane usta. Mój ulubiony!

PAESE, Puder Ryżowy
Jeden z niewielu kosmetyków kolorowych tego lata. Definitywnie zasługuje na miano ulubieńca. Pisałam o nim TUTAJ. Ładnie matuje. Dobrze sprawdza się na imprezach, weselach. Nie bieli buzi. Na pewno zostanie ze mną na długo. Kandydat do KWC (Kosmetyk Wszech Czasów).

SEMILAC, Manicure Hybrydowy
Jak z makijażem dałam sobie spokój latem, tak paznokcie zawsze były pomalowane. Od tego roku króluje manicure hybrydowy - tylko i wyłącznie Semilac. Trzymają się bardzo długo - najdłużej trzymałam 2,5 tygodnia bez żadnego uszczerbku. Jestem zachwycona. Już nigdy nie wrócę do zwykłych lakierów! Kolory tego lata to 000 Lazure Dream, 017 Grey, 022 Mint, 023 Banana, 042 Neon Raspberry, 060 Bubblegum Pink.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...