środa, 25 lutego 2015

KALLOS Chocolate | maska regeneracyjna do włosów


Specjalna formuła zawierająca ekstrakt kakao, keratynę, proteinę mleczną i pantenol dogłębnie regeneruje włosy, pielęgnuje i chroni łamiące się włókna włosów. Dzięki zawartości aktywnych składników włosy stają się wspaniale lśniące, jedwabiste i łatwe w obsłudze. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Hydrogenated Polysobutebne, Parfum, Cyclopentasiloxane, Dimethiconli, Panthenol, Theobroma Cacao Extract, Hydrolyzed Ceratin, Hydrolyzed Milk Protein, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Metchylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. 


Cena/Pojemność/Dostępność: Wiadro maski o pojemności LITRA kosztuje zaledwie 10zł (plus minus). Dostępna w drogeriach Hebe i w Internecie. Swoją zamówiłam ze strony http://www.expert-kosmetyki.pl/ (mają ogromny wybór kosmetyków do włosów - pielęgnacji i stylizacji między innymi marki Kallos).

Zapach określony przez mojego Adriana jako "Cookie Crisp". Faktycznie - pachnie jak moje ulubione płatki śniadaniowe! We włosach utrzymuje się wiele godzin, a wyczuwalny bywa nawet kolejnego dnia! Niesamowite, aczkolwiek po dłuższym czasie stosowania "czekoladki" może się znudzić - mam nadzieję, że tego nie doświadczę :)

Konsystencję określiłabym jako gęstą, kremową. Dobrze rozprowadza się na włosach, nie ma żadnego problemu ze spłukaniem kosmetyku.


Działanie/Efekt: Maska stosowana co kilka dni, czasem używałam jej nawet codziennie - zamiast odżywki. Nałożona na 5 minut czy godzinę nie obciąża włosów, nie przyspiesza ich tłuszczeniu się. Natomiast działa cuda z moimi piórami - nadaje im miękkość, ułatwia rozczesywanie. Efekty widoczne są już po pierwszym użyciu - włosy są sypkie, gładkie i dobrze się układają. Moje włosy są na końcach przesuszone, zniszczone farbowaniem - dzięki tej masce wyglądają przyzwoicie, a nawet lepiej. Dla mnie niezastąpiona regeneracja w niskiej cenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...