sobota, 19 listopada 2016

ZIAJA | Kuracja olejkami
arganowym i tsubaki


Markę Ziaja znam przede wszystkim od strony pielęgnacji twarzy i ciała. Ostatnio miałam okazję przetestować dwa kosmetyki do włosów. Szampon oraz maskę wygładzające z serii kuracji olejkami arganowymi i tsubaki. Jak duet sprawdził się na moich włosach? Zapraszam do dalszej części posta.


Szampon wygładzający, aktywna regeneracja włosów, ochrona termiczna

Na pierwszy ogień idzie szampon. Całkiem fajna konsystencja kosmetyku - nie jest zbyt płynny, ale gęstym go nie nazwę. Ma żółtawy, półtransparentny odcień. Fajnie się pieni i całkiem dobrze oczyszcza włosy. Tyle o plusach. Zapach zdecydowanie nie wpisuje się w moje gusta, jest zbyt orientalny i intensywny. Z włosów robi sianko, co w moim przypadku raczej się nie zdarza... Plącze włosy. Dodatkowo ma niezbyt przyjemny jak dla mnie skład (SLS, silikony).


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-2, Sodium Arganamphoacetate, Silicone Quaternium-16, Undeceth-11,Butyloctanol, Undeceth-5, Polyquaternium-10, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool, Citric Acid, Cl 47005 (D & C Yellow No. 10), Cl 15985 (FD & C Yellow No. 6).


Skoncentrowana maska wygładzająca, aktywna regeneracja włosów, ochrona termiczna

Czas na maskę. W konsystencji gęsta, fajnie zbita. Pachnie niestety tak samo jak szampon. Należy stosować ją na 3-5 minut. I w tym przypadku się zawiodłam, bo niestety maska nie działa na moje włosy. Ani nałożona na 3,5 a nawet 15 czy 30 minut (bo i tego próbowałam). W połączeniu z szamponem strasznie puszy mi włosy a końcówki wyglądają jak po tapirowaniu. Maska w pojedynkę (po zastosowaniu innego szamponu) nie robi szkód, ale też nie wpływa na kondycję włosów w pozytywny sposób. Szkoda. 


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Japonica Seed Oil, Sodium Benzoate, Perfum, Linalool, Citric Acid.


Podsumowując, jestem zawiedziona. A szkoda, pokładałam wielkie nadzieje w tych kosmetykach, bo markę lubię za wiele bardzo dobrych produktów do pielęgnacji twarzy i ciała.


Znacie tę serię? Co o niej sądzicie?
Zapraszam do dyskusji :)

***

Kosmetyki otrzymałam w ramach współpracy z magazynem Only You

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...