czwartek, 3 listopada 2016

EXPRESS DRY SHAMPOO | L'BIOTICA

Odkąd pierwszy raz zastosowałam suchy szampon, wiedziałam, że nigdy nie może go u mnie zabraknąć. Próbowałam wielu firm i wielu wariantów. Ostatecznie zatrzymałam się na tym najbardziej popularnym. Niedawno jednak w moje ręce wpadła nowość - EXPRESS DRY SHAMPOO od L'biotica. Jak się sprawdza? Czy jest porównywalny do wiodącego na rynku producenta na literkę B?




Kilka słów od producenta:

Suchy szampon do włosów L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L' biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność.

- Odświeżający suchy szampon do codziennego stosowania.
- Natychmiastowy efekt bez użycia wody.
- W szybki i prosty sposób nadaje włosom świeżości i atrakcyjnego wyglądu.
- Idealny w czasie podróży.
- Pozostawia na włosach świeży zapach tropikalnych owoców.
- Forma aerozolu ułatwia równomierną aplikację.




Zacznę od bardzo przyziemnej kwestii - wizualnej. Puszka prezentuje się pięknie. Minimalistyczne, błękitne opakowanie wygląda elegancko, a wręcz luksusowo.

Druga sprawa - bardzo ważna - suchy szampon nie myje włosów. Zawarta w nim skrobia pochłania sebum i w ten sposób odświeża włosy. Warto pamiętać, że suchy szampon to tylko doraźna pomoc i nie należy nim zastępować mycia. Świetna alternatywa na awaryjne sytuacje (trzeba szybko wyjść, a włosy nie wyglądają dobrze), świetnie sprawdza się także w podróży. Produkt dodaje objętości, fryzura lepiej się układa.

Sama aplikacja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Przede wszystkim piękny, tropikalny zapach, a po drugie ilość białego nalotu jest zdecydowanie mniejsza i całkowicie znika po wchłonięciu sebum. Ciemnowłose dziewczyny będą zadowolone. Ja jestem :)




Suchy szampon L'biotica bije na głowę najpopularniejszy Batiste. Jest o wiele lepszy, piękniejszy i skuteczniejszy. Odświeżył mi włosy na cały dzień (gdzie w przypadku innych suchych szamponów efekt utrzymał się maksymalnie 2-3 godziny).
Kosmetyk można kupić między innymi w Hebe, a jego cena na stronie producenta to 18.90zł za 200ml. Nie jest tanio, ale uważam, że nie jest źle. Ja polecam :)


Skład: Butane, Isobutane, Propane, Alcohol denat., Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Parfum, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Linalool, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...