piątek, 12 sierpnia 2016

RAPIDOART - proste zdobienie na hybrydzie + tutorial


Witajcie Kochani! Od dłuższego czasu zbierałam się do zrobienia wzornika ze zdobieniami. Taki wzornik to świetna praktyka, poza tym możemy pokazać nasze poczynania klientkom, czy koleżankom, którym robimy paznokcie. Tym razem nagrałam nawet moją robótkę, więc śmiało możecie obejrzeć wersję video.



Jak to zrobić?
Nic prostszego! Należy przygotować wzornik (lub paznokcie) - położyć bazę oraz kolor. Tym razem postawiłam na stemplowanie kolorów gąbeczką. Dzięki temu wyszły ciekawe, niepowtarzalne tła pod moje wzorki. Jeśli będziecie miały ochotę zobaczyć jak to zrobić - chętnie stworzę post z takim właśnie zdobieniem. Rysuję wzorki według uznania, czekam kilka minut aż tusz przeschnie, kładę wtedy top na paznokcie, utwardzam i gotowe :)


Do wykonania zdobienia użyłam pisaków kreślarskich. Nie żadnych rapidografów - tych nienawidzę. Narobiłam się kleksów na studiach i bardzo niemiło wspominam czyszczenie i brudzenie zlewu, siebie i pracy zaliczeniowej tuszem. Pisaki są tańsze, wygodniejsze i wcale nie gorsze! Do wyboru mamy grubości od 0.05mm do 1mm. To bardzo szeroki wachlarz grubości i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Marki, które posiadam to polski Rystor oraz niemiecki Faber-Castell. Nasz rodzimy producent jest zdecydowanie lepszy - stwierdzam to śmiało po pięcioletnim testowaniu na kartce, kalce i ostatnio na paznokciach.



No i takie cuda z tego wyszły! W sumie z większości jestem zadowolona - jaram się koteczkiem :) Koniecznie dajcie znać, które wzory są okej, a które wymagają poprawek :)

Tutorial z wykonaniem większości z powyższych zdobień możecie oglądać na moim kanale Youtube. Zachęcam do oglądania, oceniania i subskrypcji kanału Ladyaggu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...