poniedziałek, 25 kwietnia 2016

ROZDANIE - Annabelle Minerals - do 5 maja

Witajcie!
Nadszedł w końcu ten dzień - zapraszam na rozdanie :) Czy jest okazja? TAK! Niedawno wybiło mi 500 obserwatorów, kilka dni temu pękła 500 na Instagramie :) Jest co świętować - dodatkowo wyniki podam w moje urodziny - 7 maja :) Dlatego zgłoszenia zbieram do piątego. Ale o tym za chwilę..


Do wygrania róż mineralny Annabelle Minerals! Fakt - dostałam go, jednak to zdecydowanie nie jest mój kolor; poza tym - kto mnie czyta/ogląda wie, że nie używam różu :) Postanowiłam więc podzielić się z kimś z Was. Nie jestem z osób "tylko brać". Lubię się dzielić :)
Kosmetyk jest oczywiście nowy, nieotwierany, niemacany - świeży :)



Co zrobić, by móc go zdobyć? Koniecznie przeczytajcie poniższe zasady + regulamin

1. Warunek konieczny to obserwowanie mojego bloga (jeśli jeszcze tego nie robisz, kliknij po prawej stronie w baner "obserwuj"). (1 los)
2. Dodatkowe punkty (losy) przyznaję osobom, które:
  a. subskrybują mój kanał na Youtube - Ladyaggu (1 los),
  b. obserwują mnie na Instagramie - Ladyaggu (1 los).

Do zdobycia są zatem 3 losy. Każdy dodatkowy zwiększa Twoją szansę na wygraną - warto o tym pamiętać! :)
Wyniki pojawią się (jak już mówiłam) w osobnym poście - 7 maja :) Losuję jedną osobę i powiadamiam ją dodatkowo mailowo.

W komentarzu proszę o poniższe informacje:

"Obserwuję bloga jako: ...
 Obserwuję Instagrama jako: ...
Subskrybuję YouTube jako:...
E-mail: ..."


REGULAMIN:

1. Organizatorem konkursu jestem ja - ‪#‎ladyaggu‬
2. W skład nagrody wchodzą nowy, nieotwierany róż Annabelle Minerals w kolorze ROSE.
3. Rozdanie trwa do 5 maja 2016r. do północy.
4. Zwycięzca zostanie wylosowany przeciągu 2 dni od zakończenia rozdania oraz poinformowany o tym mailowo, oraz ogłoszę to w oddzielnym poście.
5. Nagrody wysyłam tylko na teren RP, do 5 roboczych dni od otrzymania adresu do wysyłki, pokrywając oczywiście jej koszt.
6. Jeśli osoba wylosowana nie odpowie na maila w ciągu 3 dni - losuję kolejną osobę.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.) ani innym ustawom i regulaminom zewnętrznym.
8. Udział w rozdaniu wiąże się z akceptacją powyższego regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...