środa, 20 kwietnia 2016

GLASS NAILS - EFEKT SZKŁA - HIT czy KIT?

Hej Misie! Ostatnio głośno zrobiło się o zdobieniu "efekt szkła", czyli po prostu poprzyklejane do paznokci skrawki folii transferowej. Po obejrzeniu kilkudziesięciu zdjęć, nie zachwyciłam się wcale. Postanowiłam jednak spróbować. Efekt na żywo jest nie do porównania z tym, co zobaczyłam na żywo. Zakochałam się :)




Zrobiłam dopiero dwie propozycje manicure z wykorzystaniem folii, jednak wiem, że dokupię inne kolory i będzie tego więcej. Przepadłam! Żadne zdjęcie nie odda tego, jak dobrze to wygląda :) 

Color Tale G07
Semilac 031 Black Diamond
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie zadane w tytule - dla mnie HIT! Jakie jest Wasze zdanie?

Koniecznie zobaczcie mój najnowszy film na YT, pokazuję wykonanie powyższego zdobienia (z czarnymi paznokciami). Ewelinka jest bardzo zadowolona :)


Zachęcam do zostawienia kciuka do góry i subskrypcji mojego kanału :)
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...