wtorek, 19 maja 2015

Mokosh | relaks dla ciała - relaks dla duszy

Każda z nas potrzebuje czasem chwili dla siebie - relaksu dla ciała i relaksu dla duszy. Najlepszym sposobem na wieczór dla siebie jest kąpiel, aromatyczna, odżywcza kąpiel. Przedstawię Wam dziś dwa kosmetyki marki Mokosh, dzięki którym mój relaks jest kompletny. Zapraszam..


Sól Pomarańcza z Cynamonem

Regenerująca sól jodowo-bromowa o aromacie pomarańczy z cynamonem pobudza zmysły, odpręża i relaksuje. Zawiera kompleks biopierwiastków, który odżywia skórę, opóźnia procesy starzenia i działa detoksykująco. Apetyczny słodko-korzenny zapach soli zamieni każdą kąpiel w magiczny domowy rytuał.

Działanie: 
- regeneruje po wysiłku fizycznym;
- wygładza i napina skórę
- opóźnia procesy starzenia się skóry
- dodaje energii
- relaksuje

Sól do kąpieli może mieć kilka zastosowań. 
Pierwsze - moje ulubione - to peeling. Samą sól lub połączoną z olejem bazowym (ja używam z olejkiem arganowym, o którym za chwilę) nanieś na skórę i okrężnymi ruchami wykonaj peeling. Następnie spłucz ciało wodą bez użycia kosmetyków myjących. Peeling ten jest doskonałym zdzierakiem - ma ostre drobinki, które zapewniają wypielęgnowane, wygładzone ciało. W połączeniu z olejkiem natłuszcza i nawilża moje ciało.  Sprawdza się do tego znakomicie - szczególnie, że nie mam wanny, więc kąpiele nie wchodzą w grę!

Kąpiel kosmetyczna: Pod strumień ciepłej wody wsyp 100g soli. Do kąpieli możesz dodać 10-20ml kosmetycznego olejku bazowego, który natłuści skórę i zwiększy działanie odżywcze. 
Jak już wyżej napisałam, nie mam w mieszkaniu wanny. Jak się więc wykąpać? Daję tutaj relaks stopom. Do miski wsypuję nakrętkę soli, dokładnie rozpuszczam sól i zanurzam stopy na około 15-20 minut. Stopy stają się miękkie i wygładzone. Ich kondycja znacznie się poprawia. A zapach roznosi się po całym mieszkaniu. Piękny, słodko-korzenny zapach.
Cena: 24,90zł / 600g


Skład: sodium chloride, parfum, limonene, cinnamal, linalool, benzyl alcohol, eugenol, citral, geraniol, citronellol



Olejek arganowy 100%
Olej agranowy kosmetyczny uzyskiwany jest ze świeżych nasion arganii. Olej ten, nazywany płynnym złotem, składa się z nienasyconych kwasów tłuszczowych, głównie z kwasu oleinowego i linolowego. Posiada niespotykanie wysoką liczbę naturalnych antyoksydantów, chroniących nasz organizm przed wolnymi rodnikami. Zawiera także liczne związki o działaniu regeneracyjnym i promieniochronnym. Jedną z największych zalet tego oleju jest jego skład. Obecność skwalenu wpływa korzystnie na płaszcz lipidowy skóry. Karotenoidy i witamina E działają antyoksydacyjnie.

Działanie: 
- wzmacnia włosy oraz paznokcie
- jest wykorzystywany do pielęgnacji skóry przy łuszczycy, egzemie i AZS
- uszczelnia barierę lipidową skóry
- nawilża i poprawia elastyczność skóry
- działa ochronnie przed wolnymi rodnikami
- stosowany jest do pielęgnacji skóry niemowląt
- stosowany przy terapii na rozstępy

Olejek stosowałam na różne sposoby. Wiem na pewno, że zostanie ze mną na dłużej, ponieważ jego działanie bardzo mi odpowiada.

Pielęgnacja twarzy i ciała - kilka kropel olejku rozgrzewałam w dłoni i wmasowywałam w twarz i ciało okrężnymi ruchami. Twarz jest wyraźnie nawilżona i gładka. Szybciej goją się ranki (niestety mam tendencję do rozdrapywania), wszelkie zmiany skórne są zniwelowane. Ciało w miejscu używania olejku wyraźnie poprawiło swoją kondycję - przesuszona skóra jest nawilżona i ładnie napięta.
Stosowałam również do masażu. Olejek ułatwia masaż i szybko wchłania się w skórę, dzięki czemu nie pobrudzimy ubrań.
Olejek dobrze sprawdza się również przy pielęgnacji włosów - poprawia stan suchych końcówek. Nawilża je i wzmacnia.
Stosuję również do peelingu - z powyższą solą.
Olejek można również stosować w pielęgnacji dłoni i paznokci, jednak osobiście tego nie praktykowałam. Olejek dosyć szybko się wchłania (jak na olej!), więc śmiało można wmasować w dłonie i paznokcie po czym założyć bawełniane rękawiczki.


7,5ml / 9,90zł
100ml / 59,90zł

Kosmetyk zamknięty jest w buteleczce z ciemnego szkła farmaceutycznego. Warto dodać, że ma dozownik, dzięki któremu można w wygodny sposób wziąć tyle olejku ile nam potrzeba - nic się nie przeleje. Wersja 100ml wyposażona jest w pipetę.

Skład: Argania Spinosa Karnel Oil (Ecocert)
http://www.mokosh.pl/
Tak właśnie przedstawia się mój sposób na wieczorny relaks. Jak wygląda Wasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...