niedziela, 17 maja 2015

VINNST - poduszkowy prezent na dzień matki?

Zbliża się dzień matki. W tym roku chciałabym podarować mamie coś pięknego. Długo zastanawiałam się co jej sprawić. Kolejne perfumy? Kwiaty? Czekoladki? A może.. poduszkę?


Vinnst powstało z pasji do designu i stylu. Uwielbiamy otaczać się pięknymi rzeczami, więc postanowiliśmy podejść do tego dosłownie. W naszym sklepie oferujemy oryginalne poduszki, które sami projektujemy. Dzięki temu nasze produkty są niepowtarzalne i wyjątkowe. Każda poduszka powstała od serca i cieszymy się, kiedy każda z nich znajdzie swój dom. Pokochaj nasze poduszki tak jak my i dziel się tą miłością z innymi.


Moja mama, jak i większość kobiet lubi otaczać się ładnymi rzeczami. Sądzę, że będzie zadowolona z poduszki Vinnst. Może inny print, niż mój Paweł, ale na pewno coś wybiorę.


Przedstawiam Wam Pawia Pawła - poszewkę, którą dostałam na Wiosennym Spotkaniu Blogerek. Kolory printu są przepiękne - żywe, intensywne - przyciągają wzrok odwiedzających mnie znajomych. Nie da się przejść obok niej obojętnie. Wykonana jest z wysokojakościowego mikrowłókna. Przemiła w dotyku. Śpię na niej czasem ja, a pokochała ją nawet Luna (która jest bardzo wybredną kotką!). Poduszka sama w sobie cieszy oko, a jeśli jest wygodna dla mnie i dla niej - niczego więcej nie potrzebuję - mam szczęśliwą kotkę :)


Przy okazji - zostawiam Was z kodem rabatowym na cały asortyment sklepu VINNST.PL. -10% do końca maja. Świetna okazja, by podarować coś pięknego naszym pięknym mamusiom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...