wtorek, 28 kwietnia 2015

Wiosenne Spotkanie Blogerek Beauty | upominki

Kilka dni temu opublikowałam relację z Wiosennego Spotkania Blogerek Beauty w Olsztynie. Dziś pragnę Wam bliżej przedstawić upominki, które otrzymałyśmy od sponsorów. Zainteresowanych zapraszam serdecznie :)


Sponsorów było wielu, tak jak i prezentów dostałyśmy ogrom! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i dumna, że udało nam się tyle zorganizować. Co przyniosłam ze spotkania (oprócz dobrego nastroju i nowych znajomości)?


1) India Cosmetics


Balsam do ciała z olejem z konopii. Jest to moje pierwsze starcie z tym olejem w kosmetykach, ale już odczuwam pozywytne skutki. Poużywam jeszcze trochę i z pewnością jeszcze dam Wam znać jak się sprawuje :) Facebook India Cosmetics

2) Mokosh


Sól do kąpieli + olejek arganowy. Myślę, że będę ich używać w duecie - soli jako peelingu - niestety nie mam wanny. Mimo to, jestem bardzo zadowolona. Sól pachnie przepięknie - pomarańcza&cynamon.

3) EkoDrogeria


Kosmetyki naturalne - dezodorant (ałun), mydełko korundowe oraz hydrolat z róży damasceńskiej.

4) Eveline Cosmetics


Wielki szacunek należy się Eveline! 8 pełnowymiarowych kosmetyków! Żel do usuwania skórek, kosmetyki do depilacji, termoaktywne serum wyszczuplające (uwielbiam jego rozgrzewający efekt!), multiodżywcze mleczko do ciała, oraz coś do makijażu - krem CC i błyszczyk w soczystym kolorze.

5) Mariza


Trochę kolorówki, trochę pielęgnacji - to lubię :) Lekki krem nawilżający do twarzy (przedpremierowo powiem, że spisuje się świetnie - jest stworzony do mojej skóry - szczegóły już wkrótce!), maseczka i peeling do twarzy; cienie do powiek, 2 słodkie lakiery do paznokci i krwistoczerwona pomadka (która obłędnie pachnie!).

6) Oceanic


5 pełnowymiarowych kosmetyków AA. Najbardziej jestem ciekawa olejku, chociaż nie wiem, czy moja skóra nie jest na niego po prostu za młoda :)

7) Golden Rose


Pokaźna paczuszka od Golden Rose. Przepiękna kosmetyczka, a w niej: dipliner, tusz do rzęs, pomadka w płynie Luxury (od dawna miałam na nią chęć - i kolor trafiony!), lakier do paznokci, matowa pomadka (trafił mi się numerek 03 - bardzo ładny lekki nudziak :) + lusterko kieszonkowe.

8) Barwa


Barwa podarowała nam kilka próbek oraz mydełko - na ich stronie od niedawna można kupić własne mydełko - robione na zamówienie :) Myślę, że to bardzo ciekawa opcja na prezent :)

9) Apo-discounter


Krem do rąk, który daje ukojenie nawet bardzo zniszczonym dłoniom.

10) Pilomax


Zestaw kosmetyków do włosów farbowanych ciemnych. Co prawda, nie farbuję włosów już 1,5 roku, ale z pewnością się przyda. szampon, odżywka mają małe pojemności - w sam raz na podróż. A odżywka w sprayu zawsze w cenie :)

11) All in packaging


Opakowania na kosmetyki - buteleczka z pompką - zastosuję ją do szamponu, bo ten, który obecnie używam jest w litrowej butli ;) Pudełeczko póki co nie ma stałego zastosowania - przejściowo mieści w sobie patyczki kosmetyczne.

12) Wosk na Włos


Voucher na depilację dowolnej części ciała. Zastanawiam się czy nie usunąć na lato włosków z rąk. Bardzo podobają mi się wydepilowane ręce - wygląda to bardzo estetycznie i elegancko!

13) Bexpress


Perfumetka Noemi Fever. Wybierałam zapach w ciemno - trafiłam w dziesiątkę :) Szczegóły już niebawem ;)

14) Vinnst


Przepiękna poszewka! A na niej paw Paweł <3 Wygląda przepięknie i dobrze wygląda w zielonym pokoju :) Zaglądajcie na mojego Facebooka, bo dosłownie na dniach ogłoszę rozdanie jednej poszewki z Vinnst (inna, ale też śliczna) :) Oprócz genialnego printu, poszewkę wyróżnia jej jakość materiału. Aż chce się ją przytulać :)

15) E-emporium


Dwie sympatyczne bransoletki. Najlepiej wyglądają w duecie.

16) Monashe


Torba, dzięki której udało mi się bez problemu zabrać do domu ze spotkania :) Przydaje mi się niemal codziennie - chodzę z nią na zakupy.

Dodatkowo otrzymałyśmy zniżki od Love me Green:


Wszystkim sponsorom serdecznie dziękuję! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...