piątek, 24 kwietnia 2015

Wiosenne Spotkanie Blogerek Beauty | Olsztyn 18-04-2015 | relacja

Olsztyn to miasto z potencjałem, w którym niestety nie dzieje się wiele. Blogerzy i blogerki jednak starają się systematycznie urządzać ciekawe eventy. Tym razem zebrałyśmy się my - blogerki ze strefy beauty. Jak było? Zapraszam na relację :)


Pomysł na zorganizowanie spotkania był spontaniczny - dawno nie było oficjalnego spotkania blogerek beauty, podczas gdy np. blogerki parentingowe spotykają się regularnie. I tak przy okazji spotkania przy kawie i ciastku, wpadłyśmy na pomysł: zorganizujmy to! My, to jest ja, Dagmara, Agata i Asia. Od tamtego czasu zaczęłyśmy działać :) Co z tego wynikło?

Spotkanie miało miejsce w restauracji U Artystów na olsztyńskiej starówce. Byłam tu nie po raz pierwszy, więc wiedziałam czego się spodziewać - niepowtarzalnej atmosfery. Nie myliłam się! Miałyśmy przygotowany nasz kącik na parterze. Dwanaście miejsc, niestety jedno pozostało puste.


Spotkanie zaczęło się punkt 13.00. Na stół wjechały szarlotki - 10 deserów dla każdej uczestniczki oprócz mnie. Tak, odchudzam się i wystrzegam się nawet najmniejszych odstępstw. (głównie dlatego, że nie byłabym w stanie obliczyć kalorii z ciasta). Po krótkiej zabawie integracyjnej, zaczęły się prelekcje.


Swoją wizytą zaszczyciły nas blogerki Monika z bloga Żurnalistka (jednocześnie redaktor naczelny portalu www.kosmeter.pl) oraz Dorota z bloga Kameralna.

Dziewczyny przedstawiły nam wiele ważnych informacji o blogowaniu, głównie od strony technicznej. Pozycjonowanie, wygląd bloga, marketing, czy sposoby na zwiększenie statystyk. Wszystkie informacje są bardzo przydatne, o niektórych nawet nie słyszałam, inne znam i stosuję u siebie.


Kolejną atrakcją była wizyta przedstawicielki znanej nam wszystkim marki Golden Rose. Urocza Pani przybliżyła nam strategię firmy oraz opowiedziała o trendach makijażowych w obecnym i zbliżającym się sezonie. Od siebie dodam, że Golden Rose to kosmetyki o świetnej jakości w przystępnej cenie <3


Ostatnim naszym gościem była przedstawicielka salonu Wosk na Włos. Oferują wyłącznie depilację woskiem + brwi z henną. Osobiście korzystałam z ich usług już kilka razy i zawsze wychodziłam zadowolona. Tym razem też tak będzie - otrzymałam voucher na depilację dowolnej części ciała, więc spodziewajcie się relacji!


Rysujemy logo Wosk na Włos :) Lewą ręką, przywiązaną do osoby po naszej lewej! Taką zabawę miałyśmy na koniec!


Spotkanie przebiegło w przyjaznej atmosferze. Niektóre blogerki znałam wcześniej, inne dopiero  miałam okazję poznać. Dziesięć wspaniałych i ja. W spotkaniu udział wzięły:

Zdjęcia wykonała Sylwia Zglejszewska

Sponsorzy i partnerzy spotkania:

A już niedługo o prezentach. W wielkim skrócie (spoiler):


 Golden Rose | Mokosh | Oceanic | Barwa | Allpacking | Vinnst | Apo-discounter | Eko-drogeria | Eveline Cosmetics | Bexpress | Monashe | e-emporium | Klapp Cosmetic | India Cosmetics | 
Diamond Cosmetics | Wosk na Włos | Mariza | Pilomax | Love Me Green | Kosmeter 

Z tego miejsca pragnę podziękować wszystkim, dzięki którym tamten dzień był pięknym dniem. W szczególności naszym gościom: Monice i Dorocie oraz przedstawicielkom Golden Rose i Wosk na Włos. Wielkie dzięki należą się także restauracji U Artystów oraz naszej fotografce - Sylwii. Na koniec dziękuję wszystkim dziewczynom uczestniczącym w spotkaniu. Do prędkiego zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...