środa, 6 sierpnia 2014

Golden Rose Velvet Matte - 04, 13, 15 - swatche

Wreszcie są moje! Póki co, tylko trzy odcienie, ale wiem, że na tym się nie skończy. Moje pierwsze wrażenie? Zakochałam się.


Pomadki nie są bardzo matowe, są satynowo-matowe, co bardzo mi odpowiada. Na ustach wyglądają przepięknie. Szczególnie 13, co do której nie byłam przekonana, ale po nałożeniu, wygląda nieziemsko (dziś nie pokażę Wam ust). 


Idealnie wtapiają się w usta, dzięki czemu nie zjadają się w tak szybkim tempie jak inne pomadki. Kolory są bardzo intensywne - pigmentacja rewelacja. 


04 - w tym kolorze zakochałam się, przeglądając jeszcze Wasze blogi. Nie jestem przekonana czy do mnie pasuje, ale jest śliczny
15 - kupiony tak na prawdę pod wpływem mojego chłopaka, który zażyczył sobie czerwieni. postawiłam na tę o lekkiej nucie pomarańczy
13 - nie byłam przekonana, kiedy zobaczyłam ją w testerze, jednak wzięłam w ciemno; stwierdziłam, że jeśli nie będzie dla mnie dobra, mogę zawsze malować dziewczyny; myliłam się - przepadłam. zakochałam się. kolor idealny :)


Cena - to także wielka zaleta pomadek. W sklepie internetowym zapłacimy 10,90zł za sztukę, ja w drogerii Laboo w rodzinnym mieście zapłaciłam 11,99 za sztukę. Taka jakość w takiej cenie? Tylko brać! Na pewno wrócę po więcej.

Uprzedzam pytania - pomadki, mimo że matowe, nie wysuszają ust. Jednak trzeba mieć dobrze wypielęgnowane usta, ponieważ matowe mają tendencje do podkreślania wszelkich niedoskonałości - suchych skórek, pęknięć. 

Na zdrowych i zadbanych ustach wyglądają przepięknie. Już niedługo pojawią się makijaże, gdzie pomadki będą grać pierwsze skrzypce. Sama nie mogę się doczekać :)


A co Wy sądzicie o tych pomadkach? Macie? Polujecie?

33 komentarze:

  1. świetne kolory, ta 4 mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 była moim faworytem od początku, jednak teraz 13 wygrywa wszystko :)

      Usuń
  2. Kusisz, chyba się w końcu przejdę do GR i obejrzę je na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wypróbować, kuszą mnie te pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie! ja mam to szczęście, że mam Golden Rose pod nosem :)

      Usuń
  4. Kolory piękne i super pigmentacja. Ja mam szminkowy odwyk, bo już tego za dużo mi leży ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne i wybór odcieni jest całkiem ciekawy :) wybrałam 3 z 20, ale na tym się nie skończy!

      Usuń
  5. Jakie piękne, intensywne kolory :) Muszę w końcu je mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, wyglądają genialnie i świetnie ożywiają :)

      Usuń
  6. A dziś rano szukałam zdjęć kolorków 4 i 13 ;) skusiłam się na 4 ale po twoich fotkach dokupię stacjonarnie kiedyś 13 !! świetne kolorki pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 13 przypomina mi girl about time z mac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, są podobne, aczkolwiek wydaje mi się, że moja ma pół tonu więcej fioletu ;)

      Usuń
  8. mam 10 i jest genialna, utrzymuje się około 6-7 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to genialnie! :) ciakawe jak długo wytrzymają u mnie (lubię popijać i podjadać)

      Usuń
  9. Boskie kolory! Każda z Twoich bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale rewelacyjne kolory !!! uwielbiam matowe pomadki, i chyba na te tez bede musiala zapolowac bo sa piekne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie poluj :) ja mam to szczęśćie, że mam doskonały dostęp do Golden Rose :)

      Usuń
  11. Cóż za kolorki ; )) . Jeszcze się z nimi nie poznałam :P .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zapoznaj się, bo warto :) ja już ostrzę pazurki na kolejne odcienie :)

      Usuń
  12. Rzeczywiście, kolor jest super intensywny! Jak farba - normalnie ;)
    Super! Z trzynastką chyba najbardziej bym się zaprzyjaźniła :)

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, też velveciki :) 04 śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne kolory *,*
    Muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej drogerii osiedlowej dziś jest dostawa tych pomadek, bo oferta ma być poszerzona o 5 dodatkowych kolorów na jesień:) Zobaczymy jak będą się prezentować. Po tylu pozytywnych recenzjach trzeba w końcu zakupić:)

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...