sobota, 4 kwietnia 2015

BALEA HAUL | kilka nowości z Niemiec

Hej! Jak Wasze świąteczne nastroje? U mnie znakomicie! Odwiedziłam dziś tatę, który na co dzień mieszka w Niemczech. Przywiózł mi kilka kosmetyków znanej austriackiej firmy Balea. Ciekawi nowości? Zapraszam!



Słownie: dwa żele pod prysznic, dwa mydełka w płynie oraz szampon i odżywka do włosów.


Żele pod prysznic z limitowanej edycji. Z lewej przepyszny zapach ananasowo - kokosowy; z prawej pomarańcza + mango.


Mydełka w płynie do rąk - zapachy malina + trawa cytrynowa oraz ananas + kokos. Oba pachną obłędnie, pierwszy oddałam mamie (mam jeszcze w zapasie jedno - jeżynowe).


Szampon i odżywka do włosów zniszczonych i suchych. Nie powiem - tych kosmetyków jestem najbardziej ciekawa, bo nie miałam jeszcze nic do włosów z Balei. Testowanie zacznę jak tylko wrócę ze świąt.

Mieliście któreś z tych kosmetyków? Których jesteście najciekawsi?

Przy okazji, chciałabym złożyć najcieplejsze życzenia świąteczne. Odpocznijcie w rodzinnym gronie, naładujcie pozytywnie Wasze bateryjki i do usłyszenia po świętach (niestety nie będzie jutro wpisu z serii Fit Agu). A żeby nie zostawiać Was z niczym, do życzeń dołączam kupon rabatowy do sklepu www.vinst.pl :) Korzystajcie! :) Miłego! Wesołych Świąt :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...