czwartek, 5 lutego 2015

MARSALA - kolorem roku 2015

Amerykański Instytut Kolorów Pantone ogłosił MARSALĘ jako kolor roku 2015. Czy słusznie barwa ta trafiła na najwyższy stopień podium? Zdania są podzielone. Zadając sobie pytanie CZY WARTO? Zapraszam na post, w którym odpowiem dlaczego sądzę, że TAK.


Pierwsza myśl jaka mi się nasunęła, kiedy dowiedziałam się o "werdykcie" to: w końcu coś stonowanego. Jestem osobą raczej spokojną (przynajmniej jeśli chodzi o wariacje kolorystyczne). Poprzednie lata (2012-2014) dominowały żywymi, neonowymi wręcz barwami. Tym razem trafili w moje gusta. Me gusta!


Nie jestem jakąś szczególną fanką tego koloru na powiekach. Nieumiejętnie położony podkreśla zmęczenie. Jednak jako delikatny akcent czy podkreślenie załamania - jak najbardziej! 


Usta w kolorze marsali? O TAK! Klasycznie, elegancko i szykownie. Najbardziej z powyższych przypadł mi do gustu kolor od Inglota. Nie pogardziłabym także matową wersją takiego koloru (przepadam za matowym wykończeniem ust - miłość do Golden Rose Velvet Matte trwa nieprzerwalnie od wakacji!).


Róż do policzków - mocny, ciemny - zdecydowanie na wieczór. Przy okazji karnawału można lekko zaszaleć. Ale z umiarem! :)


Na koniec zostawiłam swoje perełki - lakiery do paznokci. Te w kolorze marsali są doskonałe. Mega kobiece, zmysłowe i eleganckie. Z pewnością posiadaczka paznokci w tym kolorze będzie się czuła jak ryba w wodzie - można wszystko. Definitywnie dodaje pewności siebie


Co sądzicie o MARSALI? Czy zachwycił Was tak bardzo jak i mnie? A może macie odmienne zdanie i kolor roku nie przypadł Wam do gustu? Zapraszam do dyskusji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...