sobota, 24 stycznia 2015

Chocolate & Fuchsia | Death by Chocolate | makijaż dzienny

Cześć!
Wczorajsze popołudnie (które swoją drogą trwało do dziś!) umiliła mi wizyta Missy. Zapragnęła makijażu, więc coś jej zmalowałam. Postawiłyśmy na neutralny, w sumie dzienny makijaż z dodatkiem fuksjowych ust. Całość wygląda bardzo przyjemnie na dzień, a nawet na wieczór, bo dodałam odrobinę perełki na powiece. Co o tym sądzicie?


Myślę, że całość wygląda dość klasycznie i naturalnie. Usta przyciągają uwagę.
Wspomniałam już, że Missy jest mistrzynią polowań w Second Handach? Na jej blogu możecie znaleźć między innymi wiele wpisów ze stylizacjami i zakupami z SH


Do makijażu użyłam mojej ulubionej ostatnio palety cieni Death by Chocolate
Na ustach Golden Rose velvet matte 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...