niedziela, 13 lipca 2014

Yves Rocher Vernis Nail Polish 61. Vert canard


Hej! Przychodzę dziś do Was z lakierem do paznokci od Yves Rocher. Posiadacze karty stałego klienta w lipcu mają promocję - dowolny kolor lakieru z tej serii za każdy zakup w salonie. Według jakiejś tam ustawy (nigdy nie będę prawnikiem), kilka lat temu gratisy, zamieniono na zakup za 0,01zł, więc lakier kosztował mnie całego grosza :) Czy jest wart więcej?


Pośród pospolitych kolorów - róży, czerwieni.. wybrałam ten - Vert canard, co w tłumaczeniu znaczy tyle co CYRANECZKA. Okej, kaczka. Ale co ten kolor ma wspólnego z kaczką? Nie wiem :) Doszukiwałam się w grafice Google i może troszkę podobne jest jej upierzenie na głowie. Kolor okreśłiłabym jako butelkowy. Zdjęcia tego niestety nie oddają, ale wpada bardziej w zieleń (zdjęcia są jakieś niebieskie).


Buteleczka to tylko 3ml pojemności, ale dla mnie jest to plusem, ponieważ nigdy nie kończę lakierów i po prostu się starzeją. Na plus jest ich pigmentacja - na zdjęciach mam jedną - co prawda dość grubą warstwę. I tutaj moje zaskoczenie - wysycha niespodziewanie krótko! ALE JAK? Nałożyłam grubą warstwę i po chwili mogłam w zasadzie wszystko robić. Trwałość to standardowe kilka dni, w zależności od eksploatacji. Ja póki co odpoczywam, więc lakier jest na swoim miejscu.


Jak Wam się podoba? Ja jestem na tak! Miałam lakier YR z innej wersji i niestety, był do niczego. Z tego jestem zadowolona :)
Pozdrawiam, Agu :)

14 komentarzy:

  1. kolor bardzo mi się spodobał :) jeszcze nie mam żadnego lakieru z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym go nie kupiła, bo za pojemność 3ml zapłacić 9.90 to jednak duży pieniążek, ale stali klienci mają ciekawe promocje i gratisy, więc warto się czasem skusić i przetestować :)

      Usuń
  2. Dosyć ciekawy kolorek. Jak dla mnie niestety za mała pojemność :D No i ta cena 9,90 :p No, ale cóż, może kiedyś uda mi się wypróbować i się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, nie wiedziałam że YR ma lakiery w ofercie! :O

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a mi nikt nie proponował lakieru za zakupy, a kupowałam w tamtym tygodniu krem Hydra Vegetal. :/ A kartę oczywiście mam... Jest piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było mieć jeszcze promocyjną kartę na dany miesiąc (wysyłają ją pocztą)

      Usuń
  5. fajny kolor, ostatnio jestem na lakierowym odwyku czyli nie kupuje nowych lakierów do pazurków, muszę zużyć to co mam więc nie kuś mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też staram się nie kupować. ale kosztował mnie 0,01zł, więc grzechem byłoby nie brać :D

      Usuń
  6. Świetny blog, będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor. Bardzo lubię wszelkie szmaragdy i ciemne zielenie.
    Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor! Taki intensywny :) Korzystałaś kiedyś z porad na stronie Yves? http://www.yves-rocher.pl/beautyadvice/show/advice/2. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...