sobota, 1 lutego 2014

Agu lubi, czyli niekosmetyczni ulubieńcy stycznia

Hejj :) Dziś przychodzę do Was z notką, która powstaje na próbę. Zobaczymy czy się przyjmie i jeśli tak, seria Agu lubi będzie pojawiała się regularnie, o ile będzie o czym pisać :)

Na dziś mam kilka pozycji niekosmetycznych, którymi chciałabym się z Wami podzielić :)

1) Muzyka


Pierwszą kategorią jest muzyka, moje odkrycie tego miesiąca - zespół Lilly Hates Roses. Poznańsko-toruński duet, który powstał w 2012 roku. Twórczość sięga głęboko zakorzenionego amerykańskiego folku. Debiutancki utwór "Youth" już po pierwszych odtworzeniach, wylądował na mojej tablicy na Facebooku:


2) Film

Filmem miesiąca został Notatki o skandalu (ang. Notes on a Scandal). Dramat/Thriller z 2006 roku, który ostatnio leciał na stacji Ale Kino+, reż. Richard Eyre, w rolach głównych Judi Denc, Cate Blanchett i Andrew Simpson 



3) Książka

Beata Pawlikowska "Planeta dobrych myśli", książka, którą dostałam pod choinkę od mojej mamy.
Przepełniona złotymi myślami autorki. Można nawet powiedzieć, że w pewien sposób uczy pozytywnego myślenia. Chciałabym przytoczyć kilka cytatów, ale wybierając jedne, pomijam się inne, równie istotne, więc polecam tę pozycję każdej osobie, która chociaż przez chwilę zaczęła wątpić w siebie, w to co robi.
Otworzyłam w przypadkowym miejscu, by móc Wam przytoczyć choć jedną myśl:

Nie poddawaj się
Bądź pozytywna
Podejmuj świadome decyzje
Zorganizuj swój czas
Ty jesteś dyrektorem swojego życia
Zaplanuj je tak, 
żebyś była z niego zadowolona

Tak prezentuje się mój ranking na ubiegły już w tym momencie miesiąc. Koniecznie dajcie znać, czy i jak podoba Wam się taki post raz na jakiś czas. Moim zdaniem, jest to dobra odskocznia od kosmetycznych postów, być może przyciągnie również czytelników niezainteresowanych tematem beauty.
Pozdrawiam, Agnieszka :-)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w lutym pojawi się ich kilka i Cię zainteresują :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. super blog :-)
    zapraszam również do mnie :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...