poniedziałek, 27 stycznia 2014

Apis - arbuzowe orzeźwienie

Arbuzowy żel pod prysznic z ekstraktem z melona i aloesu

Orzeźwiający żel pod prysznic z ekstraktem z arbuza, melona, aloesu i proteinami jedwabiu. Wyraźnie uelastycznia skórę, zmiękcza oraz wygładza. Intensywnie i długotrwale nawilża oraz zabezpiecza przed utratą wilgotności, a arbuzowy aromat zamieni każdą kąpiel pod prysznicem w owocowy seans rozkoszy.

Pojemność/Cena: 300ml/15zł
Dostępność: Sklep internetowy http://www.apiscosmetics.pl

Żel otrzymałam na spotkaniu blogerek (6 grudnia). Zaczęłam używać go od razu, ponieważ lubię zapach arbuza (kojarzy mi się z lizakami).

Konsystencja mnie nie zaskoczyła. Żelowa, dosyć lejąca ciecz, która po zetknięciu z wodą idealnie się pieni. Polecam używanie z gąbką - wtedy jest wydajny (ponad połowę zmarnowałam bez gąbki i zużywało się go bardzo dużo).  
 
Żel nie wysusza ale i nie nawilża (jak obiecuje producent). Nie mam mu tego za złe, bo żel pod prysznic ma skórę oczyścić, od nawilżania są inne kosmetyki.
Dobrze sprawdza się także jako "preparat" do golenia; zapewnia dobry poślizg maszynce.

W zasadzie najważniejszy w żelu pod prysznic dla mnie jest zapach. Ten spełnia moje oczekiwania, bo przypadł mi do gustu. Może nie na dłuższą metę, ale żel pod prysznic to kosmetyk, który regularnie się zużywa, więc nie ma możliwości, aby zapach zdążył się sprzykrzyć ;)

A jaki jest Wasz ulubiony zapach żelu pod prysznic? :)


2 komentarze:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...