czwartek, 8 sierpnia 2013

TAG: 50 faktów o mnie

Hej!
Ostatnio bardzo popularny stał się TAG 50 faktów o mnie. Widziałam wiele odpowiedzi, zarówno na YouTube, jak i na blogach. Myślę, że to całkiem ciekawy pomysł na notkę, abyście chociaż trochę mogli mnie poznać ;) A więc do dzieła:





    1.       Moją przygodę z blogami zaczęłam jeszcze w podstawówce. Prowadziłam wtedy „pamiętnik”, w którym opisywałam swoje przeżycia.
    2.       Podobają mi się męskie imiona, w których jest litera R, moje ulubione to Robert.
    3.       Mojego chłopaka (Michała) poznałam w pociągu podczas drogi na koncert Sabatonu w Malborku (4 czerwca 2010).
    4.       Jestem leniem.
    5.       Jestem na diecie 3d chili (dzień 4).
    6.       Studiuję budownictwo.
    7.       Jestem nieśmiała i zamknięta w sobie, ale studia trochę otworzyły mnie na ludzi.
    8.       Boję się braku akceptacji.
    9.       Jestem gruba, a przynajmniej od zawsze się taką widzę.
    10.   Nie lubię swoich stóp.
    11.   Mam manię Geocachingu. Gdziekolwiek nie jadę, najpierw sprawdzam, czy w pobliżu nie ma skrzynek :D (Zapraszam na mini artykuł o akcji).
    12.   Mam królika o imieniu Królik
    13.   Kocham piwo. Inne alkohole mogłyby nie istnieć.
    14.   Mogłabym mieć nawet milion cieni do powiek. Uwielbiam je. W każdym odcieniu.
    15.   Nie lubię masła orzechowego i oliwek. Wszystko inne lubię.
    16.   Najlepiej czuję się w piżamach.
    17.   W gimnazjum i liceum chodziłam w glanach, przez co powykręcałam sobie kostki i mam krzywe nóżki.
    18.   Lubię śpiewać, ale wolę tego nie robić publicznie.
    19.   Jestem uzależniona od Facebooka.
    20.   Lubię gotować.
    21.   Mam prawo jazdy od ponad dwóch lat, uważam, że jestem dobrym kierowcą i za kierownicą czuję się bardzo pewnie. Może nawet za pewnie?
    22.   Do końca liceum słuchałam prawie wyłącznie Metalu. Teraz słucham dosłownie wszystkiego (przeważnie w Esce).
    23.   Mam 6 lat starszego brata, który dziś obchodzi czwartą rocznicę ślubu ;)
    24.   Dopiero wczoraj dowiedziałam się, że uwielbiam kawę z kardamonem.
    25.   Uwielbiam słuchać DJ Antoine podczas prowadzenia samochodu. Szkoda tylko, że moja czerwona strzała nie ma radia.
    26.   Nienawidzę zakupów.
    27.   Do niedawna makijaż bez eyelinera, kresek był dla mnie niedorobiony.
    28.   Nigdy nie miałam typowych szpilek.
    29.   Oszczędzam pieniądze na lepszy sprzęt do zdjęć i nagrywania (za kilka miesięcy wrócę na YouTube).
    30.   Szukam pracy.
    31.   Moją ulubioną ekranizacją jest miniserial „Filary Ziemi” na podstawie książki Kena Folleta.
    32.   Często zapominam o filtrach SPF, jednak moja skóra dobrze to znosi i już od wielu lat nie miałam poparzenia słonecznego.
    33.   Jestem bałaganiarą. Niewiele moich rzeczy ma swoje stałe miejsce.
    34.   Moje imię wybrał mi brat, który powiedział, że jego najlepsza koleżanka ma na imię Agnieszka i ja też muszę się tak nazywać. Nie było rady :)
    35.   Czasem lubię po prostu wsiąść w samochód i się przejechać.
    36.   Mam cukrzycę typu 1 – insulinozależną. Nie, nie jadłam za dużo cukierków.
    37.   Boję się psów.
    38.   Mam 167cm wzrostu.
    39.   Najbardziej lubię zapach benzyny, skoszonej trawy i przyprawy korzennej.
    40.   Jedząc M&M’sy układam je kolorami i zjadam po kolei.
    41.   Płaczę na wzruszających scenach filmowych (romanse, dramaty).
    42.   Uwielbiam być drapana po plecach.
    43.   Nie wychodzę z domu bez śniadania. Mimo, że nie zawsze odżywiam się zdrowo – wyznaję zasadę, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia.
    44.   Bardziej podobają mi się perfumy męskie.
    45.   Wolę spać sama.
    46.   Jestem domatorką. Uwielbiam siedzieć w domu.
    47.   Nie lubię komplementów.
    48.   Nie lubię dzieci.
    49.   Mam słabą pamięć. Większość spraw muszę po prostu zapisać.
    50.   Jako dziecko byłam strasznym niejadkiem. Na szczęście mama nigdy mnie do jedzenia nie zmuszała. Potrafiłam bawić się cały dzień bez jedzenia, a po dziesięciu godzinach (!) przyjść do mamy i poprosić „KIEŁBASI” :)
No i to by było na tyle :)
Mam nadzieję, że ktokolwiek dotrwał do końca! Chętnie dowiem się czegoś o Was, więc linki do Waszych wpisów w komentarzach będą mile widziane.
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Fajnie, ja chyba też kiedyś zrobię ten tag. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotarłam, z przyjemnością poczytałam i na pewno zrobię też ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc z niecierpliwością czekam na Twoje zeznania :)

      Usuń
  3. oo przypomniałaś mi o geocachingu ;) kiedyś o tym słyszałam i miałam się rozeznać w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez tak mialam z tym metalem, pozniej wszystko mi wpadalo w ucho. Dos czesto wracam do tej muzyki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile mamy wspólnych cech!
    O Geocachingu nigdy nie słyszałam, ale brzmi bardzo ciekawie, może się wciągnę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się zapoznać, ja wsiąkłam totalnie ;)

      Usuń
  6. Nosz cholera, sorry za brzydkie słowa, głupia, a nie gruba o !!!
    Ja też wolę spać sama :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gruba, gruba BMI nie kłamie xD
      Jak kiedyś będę mieszkać z mężczyzną/mężem/partnerem czy jakby go nie nazwać, będzie trzeba mieć 2 łóżka :D

      Usuń
  7. :) Lubię poznawać was(blogerki) dzięki takim wpisom ;)

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...