czwartek, 14 lutego 2013

Otagowana... Tag 7 faktów o mnie ;)

Hejka :)

Zostałam tagowana przez Ewę, dziękuję :) Klikajcie na jej bloga:
>>KLIK<<

Zabawa polega na napisaniu 7 faktów o mnie. No to zaczynamy!

1. Urodziłam się 7 maja 1992r, o godzinie 23.20 (dokładnie w terminie). Podobno byłam cała fioletowa, a włoski miałam nawet na uszach. Jak małpka :). A w tym roku skończę 21 lat, tzw. oczko.

2. Choruję na cukrzycę typu 1 (intensywna insulinoterapia). Do szpitala z rozpoznaniem trafiłam 10 lutego 2006r. Niedawno miałam 7. rocznicę. To już tyle lat...

3. Studiuję budownictwo na UWM w Olsztynie. Każdego dnia zastanawiam się, co ja tutaj robię?! Z jednej strony żałuję, z drugiej - poznałam tu tylu wspaniałych ludzi! Kocham Was Żuczki :*

4. Mieszkam sama, rzadko miewam gości, więc moje mieszkanie to istny chaos. Lepiej nie przychodzić bez zapowiedzi :D

5. Kocham muzykę! Obecnie słucham każdego gatunku, jednak do niedawna byłam odizolowana od gatunków innych niż metal. Moimi ulubionymi zespołami są Eluveitie i Sabaton. Tak się składa, że 2 marca jadę na ich koncert do Warszawy (to cudowne, że grają razem!) :)


6. W czasach szkolnych (gimnazjum i liceum) byłam, jak to mój brat lubił określać, "metalówą". Byle glany,  na czarno i dość "mhrocznie" + mocny makijaż ;)


7. Mam królika miniaturkę rasy holenderskiej. Na imię mu Królik (wiem, twórcze!) i uwaga - w marcu skończy 11 lat. Staruszek mój kochany.


Taguję wszystkich obserwujących ;)
Koniecznie zostawcie mi linki do faktów o Was :)

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Zdjęcie za czasów szklonych to istne zuo :P Byłam na Sabatonie w ubiegłym roku na Woodzie ;) Było nieziemsko, pewnie i teraz będzie ! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja akurat odpuściłam Wood w zeszłym roku. A na Sabatonie byłam już dwukrotnie w mojej karierze "koncertownika-podróżnika" ;-) Malbork i Łódź.

      Usuń
  2. uwielbiam takie tagi ;) tyle ciekawości można się dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;)
      A Ty masz swoją wersję na blogu?

      Usuń
  3. witam Olsztyniankę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...