sobota, 17 marca 2018

Spotkanie Blogerek w Augustowie 10.03.2018r. - relacja

W poprzednią sobotę - 10. marca miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Augustowie. Miasteczko znałam jedynie z opowieści, odwiedziłam je po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni! Spotkanie odbyło się w pizzerii Toni Pepperoni, która mieści się przy Rynku Zygmunta Augusta 10
Wspaniały, klimatyczny lokal - znajduje się w piwnicach kamienicy. 


źródło zdjęcia: Toni Pepperoni
Nasze miejsce :) (źródło zdjęcia: Toni Pepperoni)

źródło zdjęcia: Toni Pepperoni


Oprócz wyglądu, lokal zachwyca także jakością i wielkością posiłków! Zamówiłam sałatę Polo, którą możecie podziwiać na poniższej fotografii. Porcja była tak duża, że zjadłam może połowę i ledwo mogłam siedzieć z przejedzenia. Za 16,90zł śmiało najedzą się dwie osoby. Dla mnie bomba!


Organizatorkami spotkania były Kasia z bloga Double Identity i Emilka z bloga Kobiecości. Dziewczyny spisały się na medal! Nie dość, że wybór lokalu był idealny, to jeszcze przebieg spotkania. Grałyśmy w gry integracyjne - wspólnie napisałyśmy wiersz, grałyśmy w kalambury i rozwiązałyśmy krzyżówkę o tematyce beauty. 

Oprócz gier i zabaw, organizatorki pomyślały też o pomocy potrzebującym. Dzięki uprzejmości sponsorów, wzięłyśmy udział w licytacji przekazanych przez nich upominków, a zebrana pokaźna suma zasiliła konto Stowarzyszenia Razem Osiągniemy Cel. Stowarzyszenie wspiera osoby niepełnosprawne. Bardzo cieszę się, że spotkania blogerskie zazwyczaj niosą ze sobą także pomoc innym. Oprócz pieniążków, zebrałyśmy sporą ilość plastikowych korków i zakrętek. Dzięki temu, zaczęłam zbierać korki, które do tej pory wyrzucałam. Przydadzą się na przyszłość :)



Zorganizowałyśmy sobie także wymianko-wciskankę. Każda z nas przyniosła swoje zbędne kosmetyki, czyli takie, które się nie sprawdziły, lub takie, których po prostu chciałysmy się pozbyć :) Jak ja dziewięcioosobowe zbiory, wyszło tego bardzo dużo! I tak trafiło w moje łapki sporo nowych dla mnie kosmetyków - część z nich już testuję, niektóre przekazałam dalej.


Uczestniczki spotkania:
Kasia www.double-identity.blogspot.com
Emilka www.kobiecosci.blogspot.com
Iwona www.siejeteje.blogspot.com
Marta www.marciik.pl
Patrycja www.gabrysiowamama.pl
Zuza www.zuzkapisze.pl
Martyna www.maartysia.blogspot.com
Ewelina www.alleve.blogspot.com
i ja ;)


Dzięki takim spotkaniom poznaje się zawsze ciekawe osoby. Wcześniej znałam osobiście tylko jedną osobę - Martę z bloga marciik.pl. Całą resztę miałam przyjemność poznać dopiero podczas spotkania, ale od początku naszej znajomości zaczęłyśmy się świetnie dogadywać. Rozmowom o życiu, rodzinie, kosmetykach i innych babskich tematach nie było końca. Sama nie wiem, kiedy upłynął czas i musiałam się zbierać.

Z zebraniem się był mały-duży problem. Poszłabym z torbami, ale toreb było zdecydowanie za dużo. Emilka i Kasia zadbały, abyśmy poćwiczyły swoje bicepsy. Zorganizowały ogromną ilość prezentów od sponsorów! Tyle nowych rzeczy do testowania - używam już kilku z nich i opinie będą sukcesywnie pojawiać się zarówno na blogu jak i na kanale Youtube i Instagramie. Finalnie spakowałam się w wielki karton, który ledwo dotaszczyłam do samochodu (a zaparkowałam dosyć daleko - po drugiej stronie parku). Następnego dnia czułam lekkie zakwasy! :D


Co znalazło się w moim kartonie (który notabene zajął niemal pół bagażnika sporego auta)? Pokażę Wam dziś tylko małą zapowiedź, bo post z upominkami ze spotkania pojawi się już za kilka dni!










Ogromne podziękowania należą się organizatorkom, którym przyznaję wirtualny medal!! Dziękuję Kochane za organizacje tak wspaniałego spotkania i dziękuję, za możliwość uczestnictwa w nim w tak dobrze dobranym towarzystwie! Mam nadzieję, że do następnego :)

Z tego miejsca pragnę podziękować także sponsorom, za umilenie nam czasu podczas spotkania, ale i po spotkaniu - dzięki Wam, możemy cieszyć się testowaniem nowych produktów w zaciszu domowym.


Tak jak wyżej wspomniałam, szczegółowy post z upominkami ze spotkania ukaże się na blogu już za kilka dni. Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...