piątek, 31 marca 2017

Czas na WOSK NA WŁOS!

Przyszła wiosna, lato w drodze. Z czasem będziemy ściągać swetry, długie spodnie - w końcu przyjdzie i pora na ubranie bikini. To ten czas, kiedy nie możemy sobie pozwolić na zapominanie o regularnej depilacji. W okresie wiosenno-letnim warto wybrać depilację woskiem. Dlaczego? 

  • Przy depilacji woskiem usuwamy włoski wraz z cebulkami, co warunkuje długotrwały efekt (2-4 tygodnie),
  • Po woskowaniu spowalnia się odrost włosów, a te, które rosną są słabsze i delikatniejsze;
  • Depilacja woskiem jest metodą naturalną i małoinwazyjną - występują podrażnienia skóry, które szybko jednak mijają.
W Olsztynie wybrałam salon depilacji WOSK NA WŁOS, który mieści się przy ulicy Wyzwolenia 16/1 w budynku Villa Park.


Dlaczego tam? Znam to miejsce od bardzo dawna - otworzyli się tutaj 4 lata temu i do tego salonu mam największe zaufanie. W ostatnim czasie zaniedbałam kwestię depilacji i polegałam tylko na maszynce do golenia. Stop maszynkom! Czas na Wosk na włos! :)

Jak możecie poniżej zauważyć - nie tylko ja mam zaufanie do wykwalifikowanych kosmetyczek z salonu Wosk na Włos - świadczą o tym karteczki z opiniami klientek - wszystkie zadowolone, zapewne z chęcią wracają po kilku tygodniach - podobnie jak ja - znalazłam nawet swoją karteczkę sprzed czterech tygodni :)


Moja prostokątna karteczka sprzed czterech tygodni :)

Jak przebiega wizyta w salonie Wosk na Włos?

Szybko i sprawnie! Przychodzimy bez zapisów (jedynym dniem "na zapis" jest piątek - wtedy mamy pewność, że zostaniemy obsłużone na czas). Czasem trzeba chwilę poczekać na swoją kolej,  a czasem łózko już na nas czeka :) Wczoraj musiałam zaczekać około 30 minut, ale przy okazji poprzedniej wizyty, kosmetyczka już na mnie czekała. W każdym razie - oczekiwanie nie jest złe - wygodna kanapa, często smaczny poczęstunek + kobiece gazety. Czas mija szybciej i przyjemniej :)

Babeczki z poprzedniej wizyty - 3 marca

Kiedy przychodzi juz nasza kolej - zostajemy zaproszone do osobnego pokoju (wybaczcie brak zdjęcia!) - są takie dwa, można poczuć się swobodnie i intymnie, bo jesteśmy tam tylko we dwie. W pokoju mamy łózko, gdzie można się wygodnie położyć. Pani daje chwilę na rozebranie się i przygotowanie do zabiegu, po czym wchodzi i rwie włosy ;)

Zdjęcie zapożyczone od Magdy z bloga http://madziakowo.blogspot.com/ - BARDZO DZIĘKUJĘ :*

Do wyboru mamy dwa rodzaje woski - miękki i twardy. Ten pierwszy sprawdzi się lepiej do większych powierzchni ciała, takich jak ręce, nogi, czy plecy (depilują także Panów). Wosk twardy (Film Wax) natomiast polecany jest do wrażliwych miejsc - bikini, pach, twarz. Wosk twardy przykleja się tylko do włosków, dzięki czemu depilacja jest mniej bolesna niż woskiem różowym (tradycyjnym).


Depilacja woskiem miękkim - tradycyjnym
Depilacja tym woskiem przebiega szybko i sprawnie. Kosmetyczka nakłada wosk z garnuszka na skórę jednorazowym patyczkiem, po czym po zrywa wosk przy pomocy bawełnianego paska. Na łydkach lekko bolało - szczególnie, że moje włoski były wzmocnione kilkuletnimi romansami z maszynką do golenia. Na rękach natomiast ból był bardzo znikomy - w zasadzie nie nazwałabym tego bólem, bo to bardziej gilgotało. Jednak to była moja pierwsza depilacja rąk - do tej pory nie używałam nawet maszynki. Efekt? WOW! Ręce wyglądają na czystsze, jaśniejsze, były bardzo gładkie i przyjemne w dotyku - dwa tygodnie miziałam zanim włosy zaczęły odrastać - lubię to!

Depilacja woskiem twardym - Film Wax
Depilacja tego typu nie wymaga pasków - wosk zastyga i kosmetyczka zrywa plaster wosku wraz z włoskami. Wosk nie przykleja się do skóry, więc depilacja boli mniej niż woskiem tradycyjnym. Depilowałam pachy tym woskiem dwa razy. Mam porównanie z depilacją pach woskiem różowym i róznica jest ogromna! Nawet pierwsza depilacja woskiem twardym po kilku latach używania maszynki boli. Nie będę ściemniać - ból był niezły, ale do przeżycia. Druga depilacja - w odstępie 4 tygodni od pierwszej była o wiele przyjemniejsza. Ból był o wiele słabszy, depilacja minęła szybciej, bo i włosków odrosło zdecydowanie mniej! Zdecydowanie polecam regularność depilacji :)


Wosk na Włos oferuje program lojalnościowy - kartę stałego klienta. Posiadając taką, wstępujemy do Klubu Woskoholiczek i za każdą wizytę zbieramy punkty! Każde wydane 10zł daje nam 1pkt. Dodatkowe punkty możemy zebrać przez aktywność w Social Mediach (4pkt), np wstawiając selfie z salonu na Instagrama, oraz przez polecenie osoby (6pkt), warto więc zabrać ze sobą przyjaciółkę :)
Punkty wymieniamy na złotówki przy piątej oraz dziesiątej depilacji (1pkt = 1zł zniżki). Na ten moment po dwóch wizytach mam już 15zł zniżki na piątą wizytę, a na pewno zbiorę jeszcze kilka punkcików :)


Odpowiadając na często zadawane pytanie - czy warto? - TAK. Zdecydowanie warto! Najskuteczniej, najtaniej i najbardziej profesjonalnie! Myślę, że wiele z Was próbowało woskowania w domu - pamiętacie ten ból i nieprzyjemności? Tutaj cała robota spada na kosmetyczkę, która wie jak (w którą stronę) rwać włoski, gdzie naciągnąć i gdzie przycisnąć skórę aby uśmierzyć ból. Dodatkowo w domu nie mamy możliwości rozgrzania wosku do pożądanej temperatury, przez co depilacja jest mniej efektywna i bardziej boli ;) 


Gorąco polecam wizytę w salonie Wosk na włos. Firma oferuje usługi depilacji (+henna brwi i rzęs), przez co są fachowcami w swojej dziedzinie, jedynej specjalizacji - na depilacji znają się najlepiej! 
Salon Wosk na Włos znajdziecie w Olsztynie oraz w Poznaniu.


Linki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...