czwartek, 28 lipca 2016

INDIGO NAILS LAB - MANICURE HYBRYDOWY SZKOLENIE | LOVE'N'NAILS GDAŃSK

Hej! Mam dziś dla Was długo wyczekiwany post. Zapraszam na krótką relację ze szkolenia manicure hybrydowego Indigo Nails Lab. Każda uczestniczka panelu paznokciowego Indigo podczas Meet Beauty miała szansę wziąć udział w profesjonalnym kursie. Zgłosiłam się i ja - jako, że w Olsztynie nie ma punktu szkoleniowego Indigo, zdecydowałam się na Gdańsk, 11 czerwca. Czy było warto?



Dzień zaczęłam bardzo wcześnie - jeszcze przed 6. Wyszykowałam się, spakowałam, wsiadłam w auto i pojechałam do Gdańska. Dojazd do Love'n'Nails na Morenie z obwodnicy jest bardzo prosty - dojechałam bez GPS (poprzedniego wieczora przeanalizowałam mapę).
Kiedy weszłam do środka, okazało się, że jestem pierwsza. Powitały mnie dwie, uśmiechnięte dziewczyny - instruktorka Karolina Orzechowska oraz jej "prawa ręka" Magda. Od razu zaproponowały kawę, a ja miałam chwilę, by się rozejrzeć i zapoznać z asortymentem marki Indigo.



Kiedy wszystkie dziewczyny się pojawiły - rozpoczęło się szkolenie. Na początku ogromna dawka wiedzy teoretycznej. Bez tego ani rusz, więc chętnie i z uwagą wsłuchałam się w słowa Karoliny. Bardzo dużo czasu poświęciłyśmy na omówienie odpowiedniego przygotowania naturalnej płytki paznokcia. Jest to niezwykle ważne zagadnienie - złe traktowanie paznokci może grozić poważnymi uszkodzeniami, a nawet chorobami


Po bogatej teorii, czas na praktykę. Karolina pokazała nam jak obchodzić się z paznokciami, aby wyglądały cudnie, ale i by im nie zaszkodzić. Dowiedziałam się także o możliwości przedłużenia paznokcia bazą proteinową - świetna alternatywa dla połamanego jednego, czy dwóch paznokci (do 3mm). Inne, dla mnie nowe sprawy to efekt chromu Metal Manix, oraz zdobienia z Sugar Effect. Wspominałam już, że Indigo ma w swojej ofercie przepiękne efekty syrenki i holo? Ostatnio wyszły kolejne wersje!


Każda z kursantek pracowała na swoich paznokciach. Osobiście postawiłam na kolekcję Natalii Siwiec - zestaw pięknych 10 pasteli to idealny wybór na lato. Zdecydowałam się na głównie trzy kolory - NEVERMINT, DISCOTECA KISS oraz mój faworyt BEACH PLEASE.


Oprócz letnich pasteli, Indigo ma w swojej ofercie mnóstwo innych kolorów, więc zadowoli każdą, nawet najbardziej wybredną hybrydomaniaczkę. Jeśli nie używasz hybryd - nic straconego! Indigo produkuje także lakiery niehybrydowe :)


Pora odpowiedzieć na pytanie - czy warto brać udział w kursach i szkoleniach z zakresu manicure hybrydowego?

OCZYWIŚCIE, ŻE TAK!
Dlaczego?

  • Nieustanny rozwój swoich zdolności. Każdy, kto ma pasję, chce ją stale doskonalić. Tak jest i w tym przypadku. Zaczynamy od podstawowych zagadnień, później zagłębiając się dalej uczymy się nowych rzeczy, nowe zdobienia, nowe techniki, innowacje. Warto się rozwijać. Zawsze.
  • Uczymy się prawidłowej aplikacji oraz bezpieczeństwa w trakcie wykonywania manicure. Jest to niezwykle ważne, by nie uszkodzić naturalnej płytki, aby nie wpuścić zarazków i bakterii. Zawsze należy zwracać uwagę, czy narzędzia są sterylne (np cążki) a akcesoria jednorazowe. Niedopuszczalne jest użycie jednego pilnika na więcej niż jedną osobę! No i rękawiczki - też ważna, ale i dyskusyjna kwestia.
  • Szkolenie pod okiem profesjonalisty. Dowiemy się dokładnie co i jak robić. W każdej chwili możemy zadać pytanie - profesjonalista zawsze pomoże, udzieli wyczerpującej odpowiedzi i rozwieje wszelkie pojawiające się wątpliwości. Mamy pewność, że osoba jest wykwalifikowana. Mówi się, że w Internecie jest mnóstwo tutoriali, mogę nauczyć się z filmików na YouTube. Ale uwaga! Nie wszystkie vlogerki/blogerki robią to poprawnie!
  • Odpowiednie traktowanie swojej płytki. Kwestia bardzo ważna. Pod okiem instruktora dowiemy się, jak nie szkodzić! Bardzo łatwo o przepiłowanie płytki, uszkodzenie jej, a nawet naruszenie macierzy.

Zachęcam do brania udziału w profesjonalnych warsztatach i szkoleniach. Dzięki nim doskonalimy nasze zdolności, zdobywamy certyfikaty, uprawnienia, a przede wszystkim rozwijamy nasze pasje pod okiem profesjonalisty. Pieniądze wydane na rozwój osobisty nigdy nie są stracone. Niezależnie czy wybieramy się na kurs salsy, języka obcego, czy stylizacji paznokci. Polecam! Inwestycja w siebie to inwestycja w naszą przyszłość. 

Lista centrów szkoleniowych i dystrybucji INDIGO NAILS LAB:      KLIK


Co myślicie o profesjonalnych szkoleniach w zakresie stylizacji paznokci? Zapraszam do dyskusji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...