piątek, 25 marca 2016

NIVEA Repair & Targeted Care


Hej! Ostatnio mnie tutaj mało, ale na dobre zadomowiłam się na YouTube - tam jestem regularnie od początku rok (przy okazji zapraszam na mój kanał TUTAJ). Ale do rzeczy!

Dziś chciałam Wam opowiedzieć kilka słów o nowej linii pielęgnacyjnej do włosów NIVEA. Mianowicie przedstawiam Wam serię REPAIR & TARGETED CARE.
Seria stworzona do precyzyjnego zregenerowania włosów suchych i łamliwych. Zastosowano tutaj inteligentną technologię KERADETECT. Kosmetyki wzbogacone o olej makadamia i eucerit. 
Jak sprawdziły się u mnie?

 


Zacznę od szamponu. Pierwszym wrażeniem po otwarciu było zaskoczenie jego konsystencją. Wstyd się przyznać, ale to moje pierwsze kosmetyki do włosów marki Nivea. Do tej pory wszystkie używane przeze mnie były po prostu żelowe - mniej lub bardziej gęste. Ten jest wręcz kremowy. Ogromny plus, bo kosmetyk jest bardzo przyjemny - dobrze się pieni. Nie trzeba go dużo na każdorazowe mycie, a co za tym idzie - jest bardzo wydajny. Zazwyczaj nie wymagam wiele od szamponu - ma dobrze oczyścić moje włosy. Ten - dobrze oczyszcza (wspaniale wymywa nawet oleje), a mimo dodatków pielęgnujących - ani trochę nie obciąża moich włosów. Nie przyspiesza przetłuszczania - na drugi dzień są jeszcze znośne. Nawet bez użycia odżywki ułatwia rozczesywanie. Jestem z niego zadowolona :)
*Zawiera SLS, ale moje włosy bardzo dobrze to tolerują - raczej wolą żeby kosmetyk je posiadał :)


Odżywka nie wywołała u mnie takiego zachwytu jak w przypadku szamponu. Mimo, że jest niemniej dobra! Nałożona nawet na kilka sekund (na opakowaniu jest napisane, aby nałożyć i spłukać - bez podania na ile czasu, więc sprawdziłam i tak) wyraźnie poprawia kondycję włosów. Rozczesują się miód-malina! Czesanie mokrych włosów to pikuś - jest przyjemne! Podobnie jak szampon - nie obciąża włosów i jest wydajna. Po zastosowaniu szamponu i odżywki włosy są sypkie, mięciutkie i lśnią jak szalone. 


JESTEM NA TAK! Moje włosy uwielbiają te kosmetyki. Prawdopodobnie wrócę do nich za jakiś czas - póki co mam jeszcze kilka innych szamponów i odżywek w zapasie do zużycia.

NIVEA Repair & Targeted Care Szampon, 250 ml/ 9,99 zł
NIVEA Repair & Targeted Care Odżywka, 200 ml/ 9,99 zł
NIVEA Repair & Targeted Care Szampon, 400 ml/ 13,99 zł


Znacie serię Repair & Targeted Care?
Co sądzicie o tych kosmetykach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...