wtorek, 2 lutego 2016

ZOEVA Smoky Palette makeup

Witajcie! W końcu mam dla Was makijaż. Co prawda, nic nadzwyczajnego - ot dzienniak wykonany paletą Smoky od Zoeva. W sumie myślę, że taki makijaż idealnie sprawdzi się na randkę, prawdopodobnie pomaluję się tak w przyszłą niedzielę - na randkę walentynkową :)




Swoją drogą - bardzo polubiłam się z tą paletą. Ma piękne kolorki - zarówno na dzień jak i na wieczór. Jestem oczarowana :) Z pewnością nie jest to ostatni makijaż w jej wykonaniu na blogu. Kręciłam tutorial w formie video, jednak jestem Kurczakiem - zablokowałam focusa a ruszałam się (bliżej-dalej) i niestety nic z tego nie wyszło... Spróbuję ponownie :)


Do makijażu twarzy i ust użyłam:
- Podkład Bourjois Healthy Mix 52 Vanilla;
- Korektor Catrice Liquid Camouflage 020 Light Beige;
- Puder ryżowy Paese;
- Bronzer Fake Bake Bronzy Babe
- Golden Rose Velvet Matte 02
BRWI - Catrice Eyebrow Set


Użyte cienie z palety Zoeva Smoky Palette: Relieve the Moon, Soul Searching, Dark Edge
Tusz do rzęs: Golden Rose 3d Fantastic Lash Mascara


I jak Wam się podoba? Zapraszam do zostawiania komentarzy :)
*Na paznokciach Semilac 135 i 109

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...