czwartek, 2 lipca 2015

Mobile Mix || maj + czerwiec w zdjęciach || KOTY

Witajcie! Ostatni MIX zdjęć pojawił się w styczniu. Oj - nabawiłam się zaległości. Postaram się przynajmniej raz w miesiącu, lub raz na dwa miesiące dodać taki post. Wiem, że takie lubicie - lubię i ja :) Zapraszam do oglądania :)
Maj i czerwiec to miesiące kotów. W drugiej połowie maja Luna urodziła dwa czarne kotki. Po mamusi. W tym momencie kocia rodzina liczy trzy czarnuchy. Brak tylko ojca. Chyba przestraszył się odpowiedzialności i zwiał. No cóż.. Faceci.. ;) Popatrzcie tylko jak kocięta się zmieniały w czasie. Urodziły się w nocy z 23 na 24 maja. Niebawem skończą 6 tygodni.
Kilkudniowe kocię zajmowało mi lekko ponad pół dłoni. Ślepe maleństwo z zamkniętymi oczkami. Po prawej kociaki w wieku trzech tygodni. Oczy otwarte, uczyły się chodzić.

Koteczki obecnie. Niemal 6-tygodniowe. Najbardziej lubią spać i brykać. Jeśli spać, to najchętniej w moim łóżku lub na kanapie...

Po co spać w koszyku. Na tych zdjęciach wygląda na dużego, jednak jest jeszcze stosunkowo malutki. I te niebieski oczka <3

Koci kącik. Dlaczego tam? Ze względu na bliskość kuwetki. Jeden po przebudzeniu sam przechodzi z kosza do kuwety w wiadomym celu. Drugiego wciąż uczę :) Jak widać, są duże (na tle matki) a nadal piją jej mleczko :)

Jednak niedawno jeden śmiałek ma już pierwszy posiłek za sobą. Szkoda, że tylko jeden, ale zawsze coś :) Drugi jeszcze nie interesuje się jedzonkiem. Whiskas ma ciekawą akcję Pierwsza Paka Kociaka. Macie maluszka do 1 roku? Koniecznie się zainteresujcie ;) Przesyłają starter dla jednego kotka. Fajna sprawa. Szkoda, że Luna wszystko wyjada ;) W sumie.. sama nie ma nawet skończonego roku!

A Luna? Nadal zrobi wszystko za paróweczkę, czy mokrą karmę. Nie pozwoli by człowiek przebywający w kuchni był sam. Plącze się pod nogami, leży przy lodówce. Jeśli nie na podłodze, okupuje parapet. Chciałoby się wyjść pobrykać. Przyjdzie na to czas Kochana. Najpierw odchowaj maluchy :)
_________________________________
Jeśli chodzi o koty, to by było na tyle. Może teraz czas na to, by pokazać co u mnie. W sumie najwięcej zdjęć robiłam kotom, więc trudno o jakieś "selfie". Dużo również zdjęć robiłam na Snapchata i nie zapisywałam ich. (mój nick to ladyaggu, standardowo)

Mniam taka figura - jak marzenie. Niestety, to było jakoś w połowie maja. Teraz nabrałam masy. Nie oszukujmy się - jadłam znów jak nie powiem jakie różowe zwierzę. Teraz wzięłam się do roboty i chcę do tego wrócić. 
Klasyczne selfie przed wyjazdem na zakupy. Włosy rosną, zaczynają denerwować, więc w najbliższym czasie umówię się do fryzjera. Troszkę wycieniuję, ale nie chcę skracać po długości. Może jakieś rady, inspiracje?

Letnia zupa. Uwielbiam. Jest tam wszystko. Wszystko sezonowe - młode ziemniaczki, fasolka szparagowa, botwinka i kapusta. Mniam!
Truskawki. Coś co jem do oporu. 100g truskawek to tylko 29kcal. Potrafię zjeść cały kilogram, a to mniej kalorii niż obiad, a zapycha na pół dnia. Jem na umór, bo są tak krótko.. A świeże najlepsze!

Takie zachody to ja lubię <3 Po lewej lotnisko - wypad ze znajomymi (pozdrawiam Angelikę i Wojciecha!), po prawej spacer z kotem. Kot na smyczy - śmieszne, ale nie chcę by znów miała małe, toteż pilnuję :)

 Torebka David Jones znaleziona w garderobie u mamy. Nosiłam ją czasem jako dziecko. W środę ją znalazłam i zakochałam się ponownie. Na pewno się pojawi w stylizacji (które już niedługo!).
Róże. Dużo. Matka nauczycielka to na koniec roku znosi tego multum. Wygląda pięknie :) i pachnie! Stoją do dziś, a zakończenie roku szkolnego było w ubiegły piątek. Wow!

Bardzo zadowolone Lego Duplo. Pamiątka z pilnowania mojej małej bratanicy Hani. To jest element łazienki. Chyba zlew. Zadowolony zlew!
A tak się pracuje. Lampa pierścieniowa, aparat i do dzieła. Nie wiem, czy czarny stolik jest dobrym tłem, jak sądzicie?

Ha, przyszła kamera! I jak sądzicie, co teraz będzie? TAK - filmy na YouTube. Mam nadzieję, że wciąż mnie pamiętacie. Zapraszam do subskrypcji: https://www.youtube.com/user/LadyAggu

BUZIAKI!
__________
Chcesz więcej zdjęć? Znajdziesz je na:
INSTAGRAM ladyaggu
SNAPCHAT: ladyaggu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...