wtorek, 17 lutego 2015

Don't Let Go | Death by Chocolate | makijaż

Hej! Korzystając z czasu wolnego (którego mam mnóstwo aż do poniedziałku) umówiłam się z Eweliną. To świetna okazja, by stworzyć makijaż! - pomyślałyśmy obie. Poniżej przestawiam Wam efekty naszej pracy. Co powiem? Ewelina jest dzielną modelką! Stosowała się do wszystkich moich wskazówek. A malowanie i fotografowanie jej oczu to wielka przyjemność - ogromne oczy, długie rzęsy <3 Uwielbiam!


Wszystkie cienie, których użyłam pochodzą z paletki Death by Chocolate. Tytuł posta - Don't Let Go jest jednocześnie nazwą mojego ulubionego cienia z zestawienia.
Cienie, których użyłam to: Don't Let Go, Consume Me, Fool's Gold, All is Lost oraz White Light pod brwiami, a brwi podkreśliłam cieniem o nazwie Devour Me

Bardzo lubicie, kiedy pokazuję całą twarz, więc przedstawiam Wam moją ulubioną, piękną Ewelinę :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...