wtorek, 22 lipca 2014

Mix zdjęć + instagram

Hej :) Upały nie odpuszczają, dziś mam dla Was mix zdjęć z ostatniego miesiąca. Nie robiłam dużo zdjęć, z racji tego, że mój poprzedni telefon robił słabe zdjęcia, a aparat jest za duży, żeby go zawsze mieć przy sobie :) Ale teraz, kiedy zmieniłam telefon, mogę pstrykać multum zdjęć. Mało tego - założyłam Instagrama - chociaż zarzekałam się, że tego nie zrobię. A jednak :)

I z tego miejsca zapraszam Was do obserwacji :) (kliknij w ikonę)

http://instagram.com/ladyaggu

Na instagramie więcej prywaty, a teraz zapraszam na zdjęcia:

Wspomniany wyżej mój nowy telefon, mam sentyment do Samsungów i mimo wielu wad, zawsze do nich wracam. Biały wygląda zgrabnie, jednak ja mam czarny.
Ostatnio przeprosiłam się z rowerem i czasem romansujemy :) (możecie znaleźć mnie na Endomondo).

Stephen King. Miasteczko Salem właśnie czytam, a następna będzie Pod Kopułą (dziękuję!)

Testuję żelowy liner z Rimmela. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre :)

Jak już jesteśmy przy makijażu, to jeszcze dwa - pierwszy jest inspirowany żelami Original Source, drugi to wczorajszy dzienniaczek :)

Sprzątając piwnicę natknęłam się na segregator. Kto zbierał? :)

Uwielbiam groszek prosto ze strączka. Ten jest już ostatnim w sezonie :(


Uwielbiam warmińsko-mazurskie krajobrazy :)

i kolejny zachód nad lotniskiem <3

A już niedługo wpadnie kilka recenzji i kilka porad jak spakować kosmetyczkę na wyjazd :)
Pozdrawiam i do następnego!

4 komentarze:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...