poniedziałek, 30 czerwca 2014

Agu lubi... czyli niekosmetyczni ulubieńcy czerwca

Hej! Przyznaję się, ostatnio zaniedbałam tę serię. Ale postanawiam poprawę! W związku z dłuższą nieobecnością Agu lubi, mam dziś Wam sporo do pokazania :) Także zapraszam!

GADŻET

Po pierwsze mój nowy gadżet! Kiedy mieszkałam sama, nie było problemem słuchać muzyki przez głośniki. Komu to przeszkadza? Nie muszę słuchać "na full", więc nikomu nie przeszkadzam. Jednak teraz, kiedy mieszkam z mamą (wakacje), słuchawki to coś co muszę mieć. Szczególnie wieczorami i w nocy, kiedy mama śpi, a ja chcę coś obejrzeć, bądź posłuchać. Zatem niedawno zaopatrzyłam się w słuchawki nauszne Sony. Ostatnio (nie wiedzieć czemu!) mam fazę na kolor różowy. Dlatego też moje słuchawki są w tym właśnie kolorze :)


Jak się podobają? Wszyscy uważają mnie za wariatkę, ale mnie się podobają! Są słodkie. Może to swego rodzaju kryzys wieku. Mam 22 lata i nie mogę się pogodzić z tym, że czas leci ;)

FILM

Podczas tego miesiąca nie oglądałam wielu filmów, natomiast chciałabym Wam przybliżyć dwie pozycje, które zapamiętam na dłużej.



Pod Mocnym Aniołem - kolejny film o alkoholiku, który Wam przedstawiam i polecam. W reżyserii W. Smarzowskiego. Poruszająca opowieść o nałogu i... o miłości, która potrafi być silniejsza od wódki.



The Perfect Teacher; Musisz być mój - pomijając genialne tłumaczenie tytułu (co jest?), jest to film psychologiczny, opowiadający o nastolatce, która obsesyjnie zakochała się w swoim nowym nauczycielu. Co z tego wyniknie?

SERIAL

Jeżeli chodzi o serial, również mam dwie pozycje.



Po pierwsze Gra o Tron. Sama nie wiem, dlaczego dopiero teraz zaczęłam oglądać. Obecnie jestem na trzecim sezonie, ale zrobiłam sobie przerwę. Cóż, pora powrócić do oglądania :) Myślę, że nie muszę nikomu przestawiać :)



Under the Dome, Pod kopułą - serial na podstawie książki S. Kinga o tym samym tytule. Historia kręci się wokół przedziwnego zdarzenia, jakie zaszło w sennym miasteczku Chester's Mill. Na miasteczko opada kopuła, która odcina je od reszty świata, a ludzie uwięzieni wewnątrz mają sporo sekretów które nie mogą wypłynąć. 
(napisał Szymon, dziękuję Ci!)

A Wy? Co w tym miesiącu oglądaliście? Co jest Waszym ulubieńcem? Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. Fajne te słuchawki. Fenomenu gry o tron nie rozumiem i nie lubię tego serialu, ale mój facet nawet wszystkie części przeczytał.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wytrwały, bo tego jest na prawdę dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ja też mam fazę na róż! :D Właśnie na dniach będę zmieniać telefon i upatrzyłam sobie różowego Samsunga Galaxy Note 3... :D RÓŻOWEGO! Kurczę, tak pamiętając czasy sprzed kilku lat, nigdy bym się ani u siebie, ani u Ciebie nie spodziewała tego koloru. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie ;) kiedyś metalówy, nie widziały innego koloru niż czarny a tu nagle róż, kolorki, blogerki :) jest dobrze!

      Usuń
  4. Słuchawki mi się podobają:-) ja za 18dni skończę28lat i wierz mi,że chciałabym być w Twoim wieku:-P

    OdpowiedzUsuń
  5. przymierzałam się ze 3 razy do "pod mocnym aniołem" ale jakoś zawsze się zniechęcam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam grę o tron, jestem z każdym odcinkiem na bieżąco, teraz niestety trzeba czekać do przyszłego roku. Pod mocnym aniołem, nie dla mnie, nie przepadam za polskimi produkcjami, ale skuszę się na drugą propozycję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchawki są świetne :) Ja tam myślę, że róż jest dla każdego :) U mnie zaraz 20-stka minie a różowych rzeczy w szafie trochę jest :D
    No i moim ulubieńcem tego miesiąca jest chyba czwarty sezon serialu Awkward :) Poprzednie sezony pochłonęłam jednym tchem i ten również mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...