niedziela, 2 czerwca 2013

Wieczorowy makijaż w odcieniach brązu i miedzi

Hej :)
Dziś przychodzę do Was z makijażem, który miałam na sobie wczoraj podczas Pierwszego Spotkania Blogerek z Warmii i Mazur :)
Postawiłam na makijaż mocniejszy, bo sytuacja tego wymagała - w końcu pierwsze spotkanie :) Na pewno nie ostatnie! Relacja już niebawem.

Do makijażu oka użyłam tylko i wyłącznie cieni z Inglota. Głównie wkłady do paletki plus pigment w kolorze miedzi, który po spotkaniu znalazł nowy dom u Katii :) Kreskę namalowałam żelowym eyelinerem z Essence, dokleiłam po 3 kępki rzęs w kącikach zewnętrznych. No i całość prezentowała się tak:




i jak Wam się podoba? :)

PS. Niedługo rozdanie: >>

27 komentarzy:

  1. No na pewno nie ostatnie :D było bardzo fajnie:D
    Fajnie z tymi kępkami, też czasem eksperymentuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są fajne, będę musiała sobie kupić nowe, no i klej bo poprzedni mi zasechł i nawet wczoraj miałam problem żeby przykleić ;)

      Usuń
  2. ładny makijaż, rzęsy są super wywinięte

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż,bardzo kobiecy:)
    Oczy wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż, świetne subtelne przejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzięki :) aczkolwiek z kresek jestem tak średnio zadowolona :p

      Usuń
  6. ależ mam śliczne brązowe oczy :)
    a kreski uwielbiam i robię prawie każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, jak Audrey Hepburn!

    OdpowiedzUsuń
  8. :) świetnie w tych włosach i makijaż super ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne oczy :o *.*
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądał na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty pamiętałaś o kępkach, a ja zapomniałam o tuszu! Lol :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas się nim zachwycałam siedząc na przeciwko <3 Wyglądałaś super, brakowało mi różowych brwi i kapelusza :* Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      różowe brwi zarezerwowane na kortowiadę ;D
      kapelusz leży na telewizorze ;)

      Usuń
  13. Świetny makijaż :)
    Spotkanie było super.
    Trzeba koniecznie powtórzyć ;)
    Obserwujemy oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie , ja ubolewam nad tym ,że u mnie w ogóle nie widać makijażu :( moge tylko podziwiać inne :(

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...