poniedziałek, 2 kwietnia 2018

PROVOCATER FOLLOW ME - kolekcja wiosna/lato 2018 + manicure

FOLLOW ME to nowa kolekcja lakierów hybrydowych marki Provocater. W jej skład wchodzi dziewięć pięknych odcieni idealnie wpisujących się w trendy sezonu wiosna/lato 2018. Każdy z nich nawiązuje nazwą do tropikalnego zakątka. 


To zdecydowanie moja ulubiona kolekcja tej marki. Kolory są przepiękne! Dużo pasteli, uniwersalnych i ponadczasowych odcieni! Jestem totalnie kupiona! W powyższej palecie nie ma ani jednego odcienia, do którego miałabym jakiekolwiek wątpliwości - na pewno wszystkie zagoszczą na moich paznokciach tego sezonu! Od których zacznę? Odpowiedź znajdziecie na końcu wpisu.


Wspaniałe i idealne! Aż chce się malować! Nowe pędzelki (wprowadzone już kilka miesięcy temu) gwarantują świetną pracę z lakierami. Tak samo gęste i mocno napigmentowane jak zawsze. Dla mnie - hybrydy Provocater są najlepsze! :)

To może teraz słów kilka o każdym z dziewięciu odcieni...

112 Dominicana Sand

Klasyczny, beżowy nudziak. Bez różowych podtonów. Doskonały do biura, na co dzień oraz na ślub :) Zdecydowany must have w każdej kosmetyczce!

113 Aruba Flamingo

Piękny, delikatny róż, wpadający lekko w morelę. Flaming jak żywy. Będzie idealny do opalonych słońcem dłoni!

114 Elafonsi Beach

Przepiękny rozbielony brudny róż z domieszką fioletu. Kolor nieoczywisty i trudny do opisania, ale to właśnie tworzy jego moc!

115 Blue Maledives

Kolor bezchmurnego nieba. Za tym widokiem tęsknię najbardziej w szaro-burą jesień i zimę. Kolor nawiązuje do Malediw, gdzie woda ma tak piękny, czysty odcień. 

116 Drem about Dubai

Rozbielony, idealny fiolet. Jasny, przepiękny delikatny odcień. Jeden z moich zdecydowanych faworytów. 

117 Jamaica Flowers

Piękny, pastelowy fiolet. Odcień podobny do lawendy. Ma w sobie jakąś tajemniczą nutkę. Będzie piękny na opalonej dłoni!

118 Bahama Butterfly

Piękny brudny róż z delikatną domieszką fioletu. Kolor bezpieczny, ale i przyciągający wzrok.

119 Pink Havana

Intensywny, wakacyjny róż. Idealny na gorące lato na plaży. 

120 Day in Bangkok

Kolor dla odważnych. Intensywna, przykuwająca wzrok fuksja. Na pewno zagości na moich paznokciach podczas urlopu, być może już w majówkę.

***

Marka Provocater postawiła w tym sezonie na najmodniejsze pastele i dwa intensywniejsze odcienie różu. Według mnie, wszystkie kolory są strzałem w dziesiątkę i jeśli miałabym wybrać jednego faworyta, miałabym ogromny problem!


Na które kolory zdecydowałam się w pierwszej kolejności?


Na pierwszy manicure z kolekcją Follow Me wybrałam aż trzy kolory - tak, trudno było wybrać mi jeden! Mój wybór padł na najjaśniejsze pastele. 
112 Dominicana Sand
114 Elafonsi Beach
116 Dream about Dubai
Połączenie idealne, prawda?

Które kolory z kolekcji spodobały Wam się najbardziej? 





Całą kolekcję możecie kupić na oficjalnej stronie marki Provocater.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...