sobota, 12 grudnia 2015

Rudolf - tancerz z Rio | świąteczny manicure hybrydowy

Sezon świąteczny w pełni. Choinka jest już w naszym pokoju (ma niecałe 20cm, maleństwo z Pepco, ale zawsze coś!) - czas na świąteczne paznokcie. Odwiedziła mnie dziś Dagmara z bloga TheMissyDi. Owocem naszego spotkania był przepiękny manicure! Nieskromnie powiem, że wyszło ślicznie. Połączenie świątecznych kolorów i renifer! 



Zieleń jest połączeniem czarnej bazy z kolorem 115 Dancer from Rio (Semilac). Kolor ten saute wyglądał dobrze, ale na czarnym podkładzie - wygląda bosko. Elegancko, świątecznie, nawet karnawałowo.
Renifer zajął mi trochę więcej czasu. Kilka warstw, każda utwardzana osobno. Na szczęście od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką lampy CCFL, która utwardza lakier już w 20-30s (nawet czarny!).


Rudolf ma duży nosek, który jest połączeniem lakierów Semilac 018 Classic Wine oraz Tatiana Collection 3 (moja nowość - napiszę o nim wkrótce). Całość wykonałam ręcznie. Patyczkiem z drzewa pomarańczowego oraz sondą. Jestem z siebie dumna :) 

A jak Wam się podoba moje dzisiejsze dzieło? Jeśli chodzi o mój świąteczny mani, będę go robić w przyszły poniedziałek, lub wtorek - nadal nie mogę się zdecydować na konkretne kolory i zdobienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...