poniedziałek, 28 września 2015

HYBRYDY: 074 Prussian Blue + 028 Classic Wine | Semilac

Wkręciłam się w hybrydy. Robię sobie, robię wśród żeńskiej części mojej rodziny i znajomych. Lubię to. Mimo, że nie wychodzi mi to jeszcze perfakcyjnie - uważam, że nie jest źle! Nie znoszę jednak zmywania... Myślę, że nie tylko ja!

Niemniej - dziś przychodzę do Was z moim dzisiejszym manicure. W rolach głównych 028 Classic Wine oraz perfekcyjny 074 Prussian Blue. Dodatkowo na paznokciach palców serdecznych zrobiłam połączenie obu tych kolorów (na białej bazie). Zdobienie wykonałam metodą dmuchania.



Jak to wykonać? To bardzo proste! Na białej bazie zrobiłam kropki (prosto z pędzelka) dwóch kolorów. Dosyć blisko siebie, jeśli nawet nie jedna na drugiej. Następnie dmuchałam w lakier przez słomkę ze spłaszczoną końcówką. Filmy instruktażowe można znaleźć na YouTube, np. tutaj.


Przy lewej dłoni niestety odrobinka zalała mi skórkę (już w lampie). Widocznie tutaj przesadziłam z ilością lakierów (zbyt masywne kropki). Mimo to, bardzo podoba mi się mój dzisiejszy manicure. Pozostanie ze mną niecałe dwa tygodnie i bardzo mnie to cieszy.


Jak Wam się podoba?
Co teraz macie na pazurkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...