piątek, 22 sierpnia 2014

Rok zapuszczania włosów - aktualizacja

Hej! Minął prawie rok od poprzedniej wizyty u fryzjera, postanowiłam pokazać Wam, jak teraz wyglądają moje włosy. Dla zapominalskich (bądź nowych czytelników) - jeszcze rok temu miałam bardzo krótkie włosy - możnaby powiedzieć "na chłopaka". Szczerze? Tęsknię :) Ale raz, że zamarzyłam wrócić do długich (no chociaż półdługich) to dwa - obiecałam to komuś :)


Odważnie? Czy ja wiem. Ludzie gratulowali mi odwagi, chociaż takie cięcie podobało się tylko kobietom (nie wszystkim). Panowie chyba nie przepadają za taką fryzurą u dziewczyn. Kobieta ma mieć długie włosy i koniec! Taka sytuacja :)


Powyżej zdjęcia ze spotkania blogerek 6 grudnia - 3 miesiące bez fryzjera

 
Prawdopodobnie luty - 5 miesięcy bez fryzjera


I obecnie. 11 miesięcy bez fryzjera. Zdjęcie z lewej robione w wieczór w przeddzień strzyżenia, po prawej to moja najbardziej aktualna fotka. Tak teraz wyglądam. Włosy w miarę wyrównane - można zapuszczać dalej. Niech sobie rosną!
Już prawdopodobnie nigdy nie wrócę do włosów do pasa, ale moim celem są takie do łopatek, może lekko za łopatki. Póki co, czekam aż odrosną chociaż do ramion :)

Ścięcie włosów to chwila. Zapuszczanie to katorga, która trwa, trwa i końca nie widać!

17 komentarzy:

  1. Hehe, ja mam podobne zdanie, jak większość facetów - długie włosy to jest to. ;) Nie wyobrażam sobie siebie w krótkich, uhhh - choć wiele lat temu takie miałam... :D Jednak Tobie było bardzo ładnie - najlepiej w tej wersji z grudnia, pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam Twoje zdjęcie w krótkich włosach. zdecydowanie teraz lepiej :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie ci poszło te zapuszczanie :) Ale powiem Ci, że w każdej wersji wyglądałaś ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) no ale czas zapuścić się trochę :)

      Usuń
  3. Piękne włosy, warto zapuszczać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, duża różnica :) Ja uwielbiam długie włosy :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja aktualnie myślę, że długie włosy u kobiety to must have :P życzę Ci wytrwałości w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wyobrażam siebie w krótkich włosów, ale często podobają mi się krótkie fryzury. Po prostu siebie w nich nie wyobrażam :D Dbaj o włosy jak do tej pory, a będziesz miała długie i zadbane i też Ci będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio wzięłam się za zapuszczanie. Wcześniej dosyć długo miałam cięcie na boba i byłam zadowolona ale odkąd wróciłam do fal marzą mi się długie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, znam ten ból zapuszczania ;-) Teraz już będzie z górki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) za rok będą już piękne :)

      Usuń
  10. Jeszcze trochę i będziesz miała długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie zobaczyć przemianę :D

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...