wtorek, 12 lipca 2016

FIT BEZGLUTENOWE PLACUSZKI BANANOWE

Hej! Dziś nietypowo - bo mam dla Was przepis. Śmiesznie łatwe, dwuskładnikowe śniadanie. Zapraszam do wspólnego przygotowania!




Składniki:
Placuszki:
- banan
- 2 jaja
- opcjonalnie łyżeczka oleju kokosowego

Dodatki:
- owoce
- syrop klonowy


Przygotowanie:

Banana i 2 jajka blendujemy. Tak powstałe "ciasto" wlewamy na mocno rozgrzaną patelnię. Opcjonalnie można rozpuścić na patelni łyżeczkę oleju kokosowego (ja dodałam - placuszki za mocno przywierały bez niego). Rumienimy na złoto-brązowy kolor z dwóch stron. I gotowe! 

Śmiesznie proste, a jakie pyszne! Dodatki według smaku - u mnie były to owoce i kilka kropel syropu klonowego. PYCHA! Zasłodziłam się na cały dzień :)

A całość ma w sobie jedyne 380kcal! (bez oleju byłoby jeszcze mniej!)


Im bardziej dojrzały banan, tym placuszki będą słodsze, więc polecam te plamiaste już owoce :)
SMACZNEGO!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...