poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Back to school | makijaż do szkoły

Już za tydzień ostatni dzień wakacji. W przyszły wtorek wiele z Was wróci do szkolnej ławki. Przygotowałam dla Was makijaż moim zdaniem idealny do szkoły. Dodatkowo - makijaż wpisujący się w panujące trendy. Zapraszam!


Będąc w szkole (liceum) malowałam głównie tylko oczy. Jako buntowniczka nosiłam dosyć mocny, ciemny makijaż. Z perspektywy czasu wiem, że to nie było mądre. Jak malowałabym się, gdybym wróciła do ogólniaka? Przede wszystkim - delikatniej. Tak aby nie razić w oczy nauczycieli, dyrekcji, czy innych uczniów. Mało tego - smoky codziennie? Chyba jednak nie ;)


Dziś proponuję młodszym koleżankom takie rozwiązanie. Mniej znaczy więcej. Zaufajcie mi. Makijaż, który wykonałam jest skromny i schludny. Puder, lekki bronzer (opcjonalnie róż), dwa cienie w neutralnych kolorach i tusz do rzęs. Taki zestaw powinien wystarczyć. Jeszcze tylko pomadka ochronna i na lekcje. Jeśli buzia potrzebuje krycia - wystarczy korektor. Nie zapychajcie młodej, zdrowej twarzy ciężkimi podkładami.


Szczęśliwego nowego roku szkolnego, Robaczki! Życzę Wam wielu naukowych sukcesów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...