środa, 13 maja 2015

BALEA | Frangipani & Perle | szampon dla suchych i zniszczonych włosów

Od dawna pragnęłam wypróbować kosmetyki Balea (poza sławnymi żelami, które uwielbiam!). Udało się - kilka dni przed świętami Wielkanocnymi dostałam szampon i odżywkę Fragnipani & Perły. Dziś kilka słów o szamponie. Zachwycił mnie, jak żele, czy wręcz przeciwnie? Zapraszam!



Szampon z Frangipani i ekstraktem perłowym nadaje promienny wygląd, wspaniałą miękkość, lekkość i jedwabisty połysk dla włosów - od nasady aż po same końce. Odżywcza formuła z kompleksem witamin B3 i prowitaminy B5 wzmacnia strukturę włosów. Włosy łatwiej się rozczesują, są  pełne sprężystości i bardziej podatne na układanie. 

Skład:  AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · CITRIC ACID · PANTHENOL · ALCOHOL · NIACINAMIDE · HYDROLYZED PEARL · SODIUM ACETATE · MARIS SAL · ISOPROPYL ALCOHOL · PLUMERIA ACUTIFOLIA FLOWER EXTRACT · PARFUM · PEG-4 DISTEARYL ETHER · GLYCERIN · POLYQUATERNIUM-10 · DISTEARYL ETHER · DICAPRYLYL ETHER · SODIUM BENZOATE · POTASSIUM SORBATE · PHENOXYETHANOL


Kosmetyk zamknięty jest w buteleczce o pojemności 300ml, kupimy go dosłownie za grosze - szkoda tylko, że poza granicami naszego kraju. Kosmetyki Balea dostępne są w zagranicznych drogeriach DM. 

Szampon według mnie jest znakomity - konsystencja (ani za rzadki ani za gęsty) pozwala na nabranie na dłoń odpowiedniej ilości kosmetyku - nie trzeba go dużo. Pięknie się pieni i dobrze oczyszcza włosy. 
Jak działa? Moim zdaniem działa cuda - jeden z nielicznych szamponów, po którym moje włosy nie płaczą - nie domagają się odżywek ani innych ulepszaczy. Włosy są miękkie, gładkie i łatwiej się rozczesują. Wydaje mi się, że wyglądają o wiele lepiej niż po użyciu innych szamponów. Jestem na tak i z chęcią przetestuję więcej kosmetyków pielęgnacyjnych tej marki.


Znacie kosmetyki Balea? Które z nich polecacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...