niedziela, 24 sierpnia 2014

Mix zdjęć #sierpień

Hej :) Jest niedziela, czas na luźny pościk. Od jutra biorę się do roboty, mam kilka zaległych recenzji i postów, więc spodziewajcie się niespodziewanego - tak - patelni na przykład :D

Dziś przychodzę do Was z mixem zdjęć z ostatniego miesiąca. 

1. Szczoteczka Soniczna VioLife od ArsDental. Fajna sprawa :) Opakowanie idealne na wyjazdy :) Więcej o niej już niebawem :)
2. Matujący puder KOBO w kolorze 302 - Natural beige. Piękne, minimalistyczne i eleganckie opakowanie, a w środku prawdziwy skarb! Jestem zadowolona - kupiony w Naturze za 19.99 :)
3. Nie mogłam się oprzeć. Zawsze do rąk używałam mydełek w kostce, jednak jak zobaczyłam to cudo, musiałam kupić! Dozownik na mydło - Pepco 15zł :) Myślę, czy nie kupić kubeczka do kompletu. Idealnie pasują do mojej łazienki :)

Skoro już jesteśmy w łazience..
1. Pamiątkowy ręcznik od HaftArt, który dostałam w Giżycku. Genialna rzecz :) Funkcjonalna pamiątka - takie rzeczy lubię :)
2. Zamieniam się w Fionę? Nie, zamieniam się w piękność ;) Na twarzy przeciwtrądzikowa  maseczka z Dermaglin, po której skóra jest mięciutka i gładziutka. Ciężko się zmywało, ale dałam radę :)

1. Przepyszny sękacz mazurski MARK
2. Babeczki, które miałam okazję zeżerać na naszym spotkaniu w Giżycku. Wykonała je pani Kasia z cukierni Lukrecja. Jestem przekonana, że odwiedzając Mazury, będę zachodzić na babeczki! Są wyśmienite i zdrowe! Tylko naturalne składniki :)
3. Moje postne, chorobowe jedzenie. Ryż z jagodami. Za dzieciaka zawsze zajadałam, tym razem nie mogłam przełknąć. Kilka dni jedzenia ryżu skutkuje tym, że nie ruszę go chyba do końca roku! 

i jak tu nie kochać Polski?
1. W drodze powrotnej z Brodnicy.
2. Warmia wieczorem

BRODNICA :) Ciekawe miasto z jednym dziwnym skrzyżowaniem (wtf). Agu lubi się przytulać - nawet do drewna :)

Patelnia się testuje ;) Udało mi się uchwycić zmianę koloru ThermoPointu :) Niedługo powiem o niej więcej! :) 

No i to by było na tyle w tym miesiącu. Lubicie takie posty? Ja bardzo :) Chętnie oglądam je na Waszych blogach. Myślę, że jak będzie się u mnie działo więcej, będzie i więcej zdjęć w mixach :) 
Tymczasem zapraszam Was na mojego Instagrama, gdzie możecie być na bieżąco ;) http://instagram.com/ladyaggu

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego pudru z KOBO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze wrażenie daje na prawdę miłe ;) za jakiś czas opowiem o nim kilka słów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zapraszamy na Mazury. takie rzeczy to tylko w Giżycku :)

      Usuń
  3. A mi maseczka całkiem ładnie się zmywała :D A ten dozownik z Pepco jest rewelacyjny :) Uwielbiam takie gadżety i zawsze chciałabym mieć ich pełno w domu :D
    A co Ty tam dobrego na tej patelni robiłaś co? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy to ta sama lukrecja co przywozi bułeczki do mojego sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co mi wiadomo, są 2 firmy Lukrecja. jedna z nich to spora piekarnia, druga to cukiernia pani Kasi :)

      Usuń
  5. pomyśleć sobie, że jeszcze tydzień i koniec sierpnia, ale ten czas szybko mija,
    słodki jest ten ręcznik, ja otrzymałam bardzo fajny fartuszek, tylko szkoda mi go zakładać bo jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, czas leci... a mój ręcznik wisi w łazience na wieszaczku przy umywalce i doskonale tam pasuje :) Z przyjemnością wycieram w niego łapki :)

      Usuń
  6. Ooo, mam taką szczoteczkę, tylko z Biedronki - udało mi się kupić ostatnią sztukę za 10zł i jest bardzo fajna, choć jej główka jest nieco zbyt mała na moje sporej wielkości zęby... :) Ale dobrze czyści i fajnie masuje. :) Przyjemna w odczuciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te szczoteczki to genialna sprawa :) szkoda, że tylko wibrują, ale jak dla mnie są OK, i tak są większe niż np główka Oral-B, która jest wręcz mikroskopijna :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. sama lubię posty tego typu, więc czasem dodaję coś od siebie :) pozdrawiam!

      Usuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...