środa, 23 października 2013

L'OREAL Studio Remix Pasta włóknista

Hej :) Kiedy ścinałam włosy, wiedziałam, że pianka i lakier to za mało, by ogarnąć krótką fryzurę. Zaczęły się pytania. Co wybrać? Guma, pasta, może coś zupełnie innego? Z pomocą przyszedł mi kolega, który polecił mi ten właśnie kosmetyk do stylizacji włosów. Mowa tutaj o paście włóknistej
L'OREAL Studio Remix
 

Pojemność/Cena: 150ml/ok. 16zł
Dostępność: Ogólniedostępny, kupiłam w Rossmannie
Opakowanie: Plastikowy, zakręcany słoiczek. Na etykiecie wszelkie informacje od producenta. Generalnie, nie szpeci, ale i nie jest superozdobą ;)
Kolor/Zapach/Konsystencja: Biała, ciągnąca się maź, jak sama nazwa wskazuje - jest to pasta włóknista. Zapach chemiczny, ale delikatny i całkiem przyjemny (chociaż inne kosmetyki do stylizacji włosów pachną o wiele lepiej). Pasta nie jest ani za twarda, ani za rzadka, więc nakłada się bardzo wygodnie i przyjemnie.
Działanie/Efekt: Pasta ma za zadanie utrzymać fryzurę w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Jak jest na prawdę? To zależy co robię i jaka jest pogoda. Przeciętnego dnia jest tak jak być powinno. Rano ułożona fryzura trzyma się cały dzień. Podczas wiatru włosy uciekają i robi się z tego konkretny nieład artystyczny, jednak pasta ma to do siebie, że nawet nałożona kilka godzin wcześniej, pomaga w ogarnięciu włosów w ciągu dnia bez dodatkowej aplikacji. Pasta nie skleja włosów, nie obciąża ich. Jest mega wydajna (na zdjęciu widać zużycie po 5 miesiącach codziennego stosowania pasty).  W tym momencie nie wyobrażam sobie mojej grzywki bez pasty ;)

Oto kilka zdjęć, na których mam ułożone włosy z użyciem tego kosmetyku. Jak widać, wygląda bardzo naturalnie :) Do krótkich włosów polecam. Ja stosuję na suche włosy :)

13 komentarzy:

  1. Spoko! bardzo mnie zainteresowałaś tą pastą. zastanawiam się jakbym podziałała na moje kędziory. Gdy6bym np ją rozcieńczyła z wodą. Chyba wypróbuję ! Dzięki za teks, bo inaczej bym się o niej nie dowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt,choć ja bardzo rzadko używam tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich długich też się fajnie sprawdzała. Utrwalała i podkreślała skręt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie stosowałam takiej pasy, ale może i na moich długich włosach by się sprawdziła :) zwłaszcza po rozplecionych warkoczykach ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak się zachowa na długich włosach, ale na krótkie jest rewelacyjna :)

      Usuń
  5. Chyba miałam coś podobnego od L'oreal ale zupełnie sie nie polubiłysmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy to by się u Ciebie sprawdziło ;)

      Usuń
  6. używałam jej jak miałam krótkie włosy :) fajnie stawia włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego i nie stosowałam nigdy takich rzeczy nawet jak miałam krótkie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jedno ze zdjędź wygląda jak napletek

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uzywałam tego produktu na wilgotne włosy - wgniatałam go i dzięki temu moje loki lepiej sie trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niezła laska z ciebie;) to nad wisłą najfajniejsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...