wtorek, 11 czerwca 2013

Vipera - Jumpy 171

Przychodzę do Was z lakierem Vipera Cosmetics, Jumpy nr 171, który otrzymałam na I spotkaniu blogerek z Warmii i Mazur 1 czerwca.


Kosmetyki tej firmy dostępne są w drogeriach w całym kraju oraz na stronie internetowej www.viperasklep.pl/ .
Lakier 5,5ml w cenie około 3zł. Według producenta trzyma ważność 12 miesięcy od otwarcia.

Opakowanie, a raczej jego pojemność jest ogromnym plusem. 5,5ml lakieru do paznokci daje cień szansy, że produkt się nie zmarnuje. Jednak w moim przypadku to nieuniknione, bo często zmieniam barwy ;)

Jeżeli chodzi o kolor, jest to typowa kawa z mlekiem, beż. W zależności od ustawień monitora możecie różnie odbierać jego odcień. Dla mnie jest niemal idealny, gdy stawiam na neutralne kolory.


Lakier aplikuje się dość dobrze, chociaż jego pędzelek nie jest jakiś rewelacyjny - zdecydowanie wolę duże i szerokie pędzelki.
Konsystencja póki co jest OK. Nie jest ani za rzadki, ani za gęsty.


Z trwałością lakier nie jest moim faworytem. Już następnego dnia po pomalowaniu zauważyłam starte końcówki. Jednak przy tym kolorze nie stanowi to większego problemu, ponieważ nie rzuca się w oczy. Nosiłam się z nim 4 dni.

Moja ocena: 4/5

10 komentarzy:

  1. Dostałam taki sam lakier, ale jakoś nie mam weny żeby po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obczaj sobie rozcieńczalniki do paznokci- działają cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale po co? narazie nie mam problemu z konsystencją :)

      Usuń
  3. A w butelce taki niepozorny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny Kolorek ; ) Ślicznie ; )
    Zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że trafiła nam się ten sam kolor. Jeszcze go nie używałam, ale już wpadł mi w oko, bo jest neutralny, dodatkowo w odcieniu szarości - I like it :D. No i jak się okazuje na paznokciach wygląda równie dobrze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...