czwartek, 27 września 2012

REVLON ColorStay 12 hour eye shadow quad


Colorstay 12 hour eyeshadow quad to przepiękne kolory, które wyglądają świeżo nawet do 12 godzin. Cienie są aksamitne, utrzymują się bardzo długo na powiece. Proste w aplikacji , można łączyć je ze sobą tworząc piękne barwy. Każdy zestaw zawiera 4 idealnie dobrane kolory. Formuła Colorstay sprawia, że cienie nie kruszą się, nie zbierają się w bruzdach i nie bledną. Bardzo dobra gama kolorystyczna.

Skład: boron nitride, dimethicone, talc, cyclopentasiloxane, polypropylene, trimethylsiloxysilicate, nylon-12, acrylates/dimethicone copolymer, zinc stearate, cetyl dimethicone, butylenes glycol dicaprylate/dicaprate, acrylates copolymer, silica, methicone, paraffinum liquidum (mineral oil), phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, (+/-; mica, cl77163, cl77491,77492,77499, cl77891, cl77007, cl75470, cl77742, cl77289, cl77510, cl42090, cl19140, cl16035) 20597

Cena: 52zł / 4,8g

________________________________________________


______________________________________________

Posiadam paletkę 04 Sandstorm. Dostałam ją blisko rok temu od Agnieszki, niegdyś znanej jako czerwonaa92 (bardzo mi jej brakuje :<). Na początku nie byłam do niej przekonana, ponieważ byłam zaślepiona i zauroczona głównie matowymi cieniami, a ta paletka skrywa w sobie 4 perłowe cienie.
Niedawno jednak przekonałam się do niej i obecnie używam jej prawie codziennie od jakichś 2-3 tygodni :)
Konsystencja jest rewelacyjna, cienie są dość miękkie, ale nie osypują się. Na bazie utrzymują się cały dzień, nie zbierają się w załamaniu. Bez bazy są równie dobre, co mnie bardzo zaskoczyło.
Idealne do dziennego makijażu.
Chyba jedyną wadą jest cena. Jak dla mnie jest za wysoka. Mamy do wyboru mnóstwo równie dobrych produktów w niższej cenie.

Ocena: 5- (minusik za cenę)

***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...